Paavo Arhinmäki töhrimässä seiniä
Apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) jäi kiinni laittoman graffitin teosta juhannusaaton iltana.
Arhinmäki oli Vuosaaren satamaradalla kulkevassa tunnelissa toisen henkilön kanssa tekemässä graffitia, kun vartijat saapuivat paikalle.
Vartijat kutsuivat paikalle myös poliisin. Arhinmäki kertoo HS:lle, että tilanne hoidettiin hyvässä yhteistyössä. Siihen, seuraako vahingonteoksi luokiteltavasta teosta jälkiseuraamuksia, Arhinmäki ei lauantaina osannut ottaa kantaa.
Kommentit (1077)
Kukaan ei muista enää SMASH Asemia ja Arhinmäen saamia pahoinpitelytuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Se oli tyhmästi tehty, ja olen tästä todella pahoillani, apulaispormestari kommentoi lehdelle. Minäkin olen vain ihminen😊
Ihmisen määritelmä on aika laaja.
mellakoi toistuvasti
- vassarit äänestää takaisin ja maksaa 7000€ palkkaa verorahoista
ryyppää ja sammu olympialaisissa
spreijaa seinät töhryyn
Paavo ei ole ongelma vaan sen oire.
Paavon metodit on sellaisia, että sille on varmaan ok, että joku pistää sen pilliruokintaan? Rebel ja vähän tyhmä temppu jne.
Jos kyse oli kaupungin omaisuudesta niin maalaisjärjellä päättävässä asemassa oleva virkamies tässä tapauksessa apulaispormestari kuuluisi vetää samantien johtopäätökset.
Mutta se mikä toimii muualla ei toimi suomessa eiköhän tuossa parit sori siitä ja kukaan ei enää muistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin fudut apulaispormestarin virasta. Eihän tuollaista käyttäytymistä voi puolustella millään.
Onko Li kommentoinut kommaritoverinsa edesottamuksia?
Ei, mutta se on itse samanlainen. Tosin pysyy hyvin pois otsikoista. Lokki mikä lokki.
paavo varmaan ymmärtäis ku tämmösiä töhriöitä vedettäs lättyyn ;D
Kaupungin apulaispormestari ja töhrimässä oman kaupungin infraa jota sen itse pitäisi hoitaa?
Joko on paljastettu mitä se oli sinne maalailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Se oli tyhmästi tehty, ja olen tästä todella pahoillani, apulaispormestari kommentoi lehdelle. Minäkin olen vain ihminen😊
Miks kaikki vassarit on aina niin suatanan tyhmiä? Arhinmäki etunenässä. Tai no siksihän ne on vassareita. Poikkeuksena tietty Li.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Pave on rebel. 💪🏻 Kyllä konservatiiveja nyt taas jaksaa kauhistuttaa. Ei ainakaan minua helsinkiläisenä haittaa alikulkusiltojen graffitit.
Mene töihin.
Vassari mikä vassari.
Ei yllätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka äänestää tällaista paskaa?
Ne kaikki jotka elää sannulin kuplassa, toki vihreä yöhäys auttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
mellakoi toistuvasti
ryyppää ja sammu olympialaisissa
spreijaa seinät töhryyn
- vassarit äänestää takaisin ja maksaa 7000€ palkkaa verorahoistaPaavo ei ole ongelma vaan sen oire.
Tästä kohistaan jo maailmallakin ja matkailu kärsii kun epäillään ettei Suomi saa äärivasemmistolaisia anarkisteja kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu sitä paremmissakin piireissä.
Jauhojengi, mutta arhis ei päässyt sinne.
Sattuu sitä paremmissakin piireissä.