Paavo Arhinmäki töhrimässä seiniä
Apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) jäi kiinni laittoman graffitin teosta juhannusaaton iltana.
Arhinmäki oli Vuosaaren satamaradalla kulkevassa tunnelissa toisen henkilön kanssa tekemässä graffitia, kun vartijat saapuivat paikalle.
Vartijat kutsuivat paikalle myös poliisin. Arhinmäki kertoo HS:lle, että tilanne hoidettiin hyvässä yhteistyössä. Siihen, seuraako vahingonteoksi luokiteltavasta teosta jälkiseuraamuksia, Arhinmäki ei lauantaina osannut ottaa kantaa.
Kommentit (1077)
ei missään muussa työpaikassa katteltas näitä kiukuttelevia ja itseensä täynä olevia POIKIA
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin fudut apulaispormestarin virasta. Eihän tuollaista käyttäytymistä voi puolustella millään.
Onko Li kommentoinut kommaritoverinsa edesottamuksia?
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Pave on rebel. 💪🏻 Kyllä konservatiiveja nyt taas jaksaa kauhistuttaa. Ei ainakaan minua helsinkiläisenä haittaa alikulkusiltojen graffitit.
Kas, Paavo ilmestyi itsekin palstalle.
Eikö se voisi vetää noita kännejä vaikka mökillä, kai sillä sellainen on. Piirtäisi ja maalais ja spreiais ja sotkisi omaa omaisuuttaan. Tiedoksi Paavolle, ei me kaupunkilaiset tulla sun temppujesi maksumieheksi. Pidä huolta, että ilmoitat julkisesti korvaavasi sotkusi. Kuulitko! Vai vieläkö känni vie.
Huutista, hakaristejähän siellä on tehty, että huomenna voitaisiin itkeä äärioikeiston uhasta.
Käsittämätön teko, liekö alkoholilla tai jauhoilla osuutta asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mikä pelle!
Kuitenkin viiteryhmänsä parhaimmistoa.
Joo :D Kyllä toi vassariporukka on täysin kuutamolla.
Miksi arhinmäki ei käynyt ensin kysymässä lupaa seinän omistajalta?
Ois varmaan saanutkin luvan?
Niinku vit oikeasti mikä saak oman käden oikeus toi äijä luulee olevansa? Ja mitä esimerkkiä näyttää omille ja muiden lapsilleen!!!
Kannattaa Paavon ensin itse rakentaa se oma tunneli OMILLA rahoilla Omille mailleen ni sit voi maalata vaikka kirkkoveneen kuvia tunnelin täyteen!
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin fudut apulaispormestarin virasta. Eihän tuollaista käyttäytymistä voi puolustella millään.
Arhinmäki luulee olevansa itsevaltias. En oo koskaan tykännyt saati arvostanut kun olen nähnyt hänessä puolueensa " leipäpapin". Puhuu vain leipänsä eteen mukamas huonompiosaisten puolesta, itse kekkaloi viiden tonnin rannekellon kanssa ja ajaa kalliilla länsiautolla.
Entäs asumisjutut? Oma lisänsä ne..
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäen äiti ei oo ostanut pennulle riittävästi paperia! Lidlistä saa välillä alessa ison nipun paperia!
Olitko Arhinmäki lapsesi kanssa sotkemassa vai toisen setä-henkilön kanssa?
Miten sen akka jaksaa katsella tollaista törkyä?
Ei sen äiti tuollaista katsele. Pussikaljakostaja ilmestyy yöllä viemäreistä tekemään iskujaan ja painuu aamun sarastaessa takaisin maan alle.
Kuka äänestää tällaista paskaa?
Paavo sun kannattaa varmaan erota ja palata sinne Pasilan paskaghetoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas läski taas liikkeellä. Vedetään tätä sikaa turpaan kun tavataan.
Käsittämätön kommentti. Hae itsellesi apua. Tarvitset sitä.
Miksi? Onko ilkivaltaa tekevä känniläinen sinun kuplassa sopivaa käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön teko, liekö alkoholilla tai jauhoilla osuutta asiaan...
Ei se ole Sotsin jälkeen ollut päivääkään selvänä.
tää pussikalja kostaja on aika sopiva kuvaus :D ja kaupunki tarvitsee sankaria, ei sitä joka palvelee kaupunkia vaan paljastaa virheet joita on kaupungissa tehty. sarjakuvat vaan puuttuu
Taponen kysyi että kirjataanko nollat?
Lieköhän tuhertanut kirkkoveneen, ripsipiirakan vai tuheron kuvan...
Se oli tyhmästi tehty, ja olen tästä todella pahoillani, apulaispormestari kommentoi lehdelle. Minäkin olen vain ihminen😊
Vierailija kirjoitti:
Taponen kysyi että kirjataanko nollat?
Siis sekä promille- että huumetestistä.
Oikein. Pave on rebel. 💪🏻 Kyllä konservatiiveja nyt taas jaksaa kauhistuttaa. Ei ainakaan minua helsinkiläisenä haittaa alikulkusiltojen graffitit.