Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paavo Arhinmäki töhrimässä seiniä

Vierailija
24.06.2023 |

Apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) jäi kiinni laittoman graffitin teosta juhannusaaton iltana.

Arhinmäki oli Vuosaaren satamaradalla kulkevassa tunnelissa toisen henkilön kanssa tekemässä graffitia, kun vartijat saapuivat paikalle.

Vartijat kutsuivat paikalle myös poliisin. Arhinmäki kertoo HS:lle, että tilanne hoidettiin hyvässä yhteistyössä. Siihen, seuraako vahingonteoksi luokiteltavasta teosta jälkiseuraamuksia, Arhinmäki ei lauantaina osannut ottaa kantaa.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009677125.html

Kommentit (1077)

Vierailija
861/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä Paavon graffiteeraus herättää näin intohimoja? Istuva elinkeinoministeri on kuitenkin nasse, ja sisäministeri ja valtiovarainministteri hourivat tahoillaan "väestönvaihdosta".

https://twitter.com/Dimmu141/status/1671870882141143040/photo/1

Ei sekään ole hyväksyttävää ja kansallissosialismia ei tule hyväksyä missään muodossa.

Vierailija
862/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sama, joka asuu ylellisessä kaupungin vuokra-asunnossa, jonka vuokraa ei ole nostettu 30 vuoteen?

Ei asu vuokra-asunnossa, asui ennen Herttoniemessä osa-omistusasunnossa. Asunnon loppuhinta 287.000 piti maksaa v.2017. Nykyään asuu Kruunuvuorenrannassa.

Kommunisti elää herroiksi. Eikös ole kaksinaamaista? Vaikka niinhän ne kaikki luokkataistelijat ovat. Veronmaksajilta, jotka elättävät itsensä omilla tuloillaan ja yrittäjiltä pitää veroina ottaa kaikki ja itse eletään yläluokan elämää niillä verorahoilla.

Ei voi kuin ihmetellä, kuka on niin tyhmä että noita äänestää omaksi vahingokseen?

Itse äänestät Kok/persuja ja ainoa omaisuutesi on tuulen huuhtoma perse.

huutonaurua terv. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittiko Paavo seinään.

Pave was here ja Pave forever

Great career moves näkyi lukevan. Tosin olisi voinut hyvin odottaa, että olisi taiteillut tekstin petsku on ihan tyhmä kakka pää

Vierailija
864/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tämä tapaus ei mielestäni nyt kovin paha ole, kun miettii, että eduskunnassa tälläkin hetkellä on edustajia joita syytetty hyväksikäytöstä, raiskausfantasioista jne. Tässä ei aiheutettu kuitenkaan kenellekään ihmiselle pahaa.

Vierailija
865/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtasiko pollarit kysellä arvon töhrijältä että minne muualle oli maalaillut taideteoksiaan. Tuskin on ainoa teos. Vai eikö arvon varapormestaria kehtaa kuulusteluilla vaivata.

Arhinmäen taginimi on RAT, joten sillähän ne loputkin löytyy. Että eiku siivoamaan arhis.

Eikö tuo "rat" meinaa vähän samaa kuin vasikka?

Vierailija
866/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä Paavon graffiteeraus herättää näin intohimoja? Istuva elinkeinoministeri on kuitenkin nasse, ja sisäministeri ja valtiovarainministteri hourivat tahoillaan "väestönvaihdosta".

Kansanvaihto ollut meneillään jo vuosia käynnissä jos et ole huomannut. Ei mitään höpisemistä. Sosialismi kaikissa muodoissa on sairasta ja demokratian vastaista.

Vierailija
867/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä tapaus ei mielestäni nyt kovin paha ole, kun miettii, että eduskunnassa tälläkin hetkellä on edustajia joita syytetty hyväksikäytöstä, raiskausfantasioista jne. Tässä ei aiheutettu kuitenkaan kenellekään ihmiselle pahaa.

Toisaalta nuokaan ei kovin pahoja asioita ole, koska naapurimaassa on vallassa p u tin..

Ja onko sekään nyt niin paha, koska joskushan oli stalinkin. Hitleristä puhumattakaan.

Vierailija
868/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vdtsu mikä urpo. Takas tavallisiin töihin esm siivoamaan muiden töhrimisiä

Vierailija
869/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällainen henkilö on Helsingin apulaispormestari. Miten hlvetissä?

Millainen henkilö on Helsingin pormestari Juhana "Sarastia" Vartiainen?

Vierailija
870/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootan niin sitä päivää, että mun maallinen omaisuus on kokonaan muuttoautossa, nokka visusti pois päin Helsingistä.

Oi, siitä tulee ihanaa! Mä päädyin kaks vuotta sitten tähän ratkasuun. 20 vee asunu Stadissa, mutta tätä en oo vielä katunu kertaakaan. Elämä muuttu niin paljon laadukkaammaks kun sai pölyt karistettua ja itsensä asumaan oikeesti elinvoimaselle seudulle. Suosittelen! Talous ja elämänlaatu kiittää.

Vierailija
871/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtasiko pollarit kysellä arvon töhrijältä että minne muualle oli maalaillut taideteoksiaan. Tuskin on ainoa teos. Vai eikö arvon varapormestaria kehtaa kuulusteluilla vaivata.

Arhinmäen taginimi on RAT, joten sillähän ne loputkin löytyy. Että eiku siivoamaan arhis.

Mistä tiedät?

Mä olen nähnyt tuon monessa paikassa.

Vierailija
872/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion arvoista on, ettei tekijä ole enää ihan missään kölvi iässä.

Vierailija
873/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Mä olen nähnyt tuon monessa paikassa.

Kts. linkit. Tuo RAT tai sitten GCM

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/556644b0-debe-4b27-a10b-d0f054e51…

Vierailija
874/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta nuokaan ei kovin pahoja asioita ole, koska naapurimaassa on vallassa p u tin..

Ja onko sekään nyt niin paha, koska joskushan oli stalinkin. Hitleristä puhumattakaan.

Jep. Aina näille vassari-vastuunkantajille löytyy se "joku muu", jota voi lapsellisesti syyttää, että en mä tehnyt oikeastaan mitään väärää, koska joku toinen teki jossain jotain paljon pahempaa. Vähän kuin suomalainen glamour- eläinrääkkääjä puolustautui sillä, että so what koska kiinalaisethan syö koiria.

Kaksi vääryyttä ei tuota koskaan yhtä oikeaa. 

Vierailija
875/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
876/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattu teksti m infosta>>Isoimpien kaupunkien poliiseilla on kyllä melko kattavat arkistot kaikista törkeimmistä tapauksista, ei siis mitään tällaisia tavarajunaradan varressa olevia vaan tapauksia joissa ollaan murtauduttu varikolle maalaamaan junia yms.

Lisäksi saattavat ajoittain teettää jopa käsiala-analyysejä mikäli joku porukka ottaa uuden nimen sekä vaihtaa tietoja muiden paikkakuntien kanssa kun joku aktiivisempi harrastaja muuttaa kaupungista toiseen. Lisäksi monet maalaajat pitävät itse kirjaa teoksistaan tietokoneellaan tai paperisten valokuvien muodossa, ottaen huomioon että tiedän tapauksia joissa poliisi on tehnyt kotietsinnän parikymppisen räkänokan kotiin tällaisten kuvien perässä en näkisi perusteettomana että apulaispormestarinkin asunto tutkittaisiin tässä tapauksessa, tässä on nyt kuitenkin kyseessä kaupungin virkamies tekemässä ilkivaltaa toimialueensa omaisuudelle.

====> Paavon kännykän kuvista löytyisi varmasti kaikki tehdyt töhryt. Miten ois poliisi?

Vierailija
877/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan päätynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootan niin sitä päivää, että mun maallinen omaisuus on kokonaan muuttoautossa, nokka visusti pois päin Helsingistä.

Oi, siitä tulee ihanaa! Mä päädyin kaks vuotta sitten tähän ratkasuun. 20 vee asunu Stadissa, mutta tätä en oo vielä katunu kertaakaan. Elämä muuttu niin paljon laadukkaammaks kun sai pölyt karistettua ja itsensä asumaan oikeesti elinvoimaselle seudulle. Suosittelen! Talous ja elämänlaatu kiittää.

Hyvä, ihmettelenkin miksi jotkut maalaiset muuttaa Hkiin valittamaan (kaikki ei valita). Itse olen syntyjään täältä, vanhemmat muista Suomen suurista kaupungeista. Ei junttipersut ym. konservatiivit sovi tänne, voitte kyräillä ja tuomita toisianne sitten kylissänne.

Vierailija
878/1077 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkö oli ilmoittanut harrastuksekseen pyöräilyn? Heti näkee habituksesta tuhannet ajetut kilometrit :D

Vierailija
879/1077 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotta se onkin.

Vierailija
880/1077 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä oli upea graffitti! Hyvä Arhinmäki👍🏼