Onko mitään paikkaa mistä saisi hyviä elämänohjeita joltain viisaalta ihmiseltä?
Joltain joka oikeasti osaisi nähdä asiat sen kannalta mikä on parasta.
Kommentit (22)
Olen käytettävissä, ap. Anna tulla. Ja tämä ei ole vitsi.
T. Vanha ja melko viisas
Vierailija kirjoitti:
Viisaitten ihmisten elämänkerroista oppii paljon
Kenen esimerkiksi
Ei. Itsesi on tiedettävä ja otettava vastuu elämästäsi.
Ap on vaarallisesti sillä tiellä, millä luovutetaan rahat ja itsemääräämisoikeus jollekin gurulle, joka vaikuttaa määrätietoiselta ja jonka pokka ei petä vaikka poliisi kolkuttaa ovella.
luostareissa on perinteisesti saanut elämänohjeita.en tiedä suomen luostareista.keskustelupalstat, sitten on jotain auttavia puhelimia kriisitilanteisiin.tosiaan fiksuja ihmisiä ei ole koskaan liikaa.
Kirjasto, paljon viisaita kirjoja. Kysy kirjastonhoitajalta tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
samaa ympärpyöreää settiä ne on tasan kaikki.
Eli pskoota.
Mutta vajaaälysille hyvää luettavaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Av:lta, tietenkin!
🤣
Minulta saa, minulla on viisasten kivi.
Mummin kanssa oli hyvä jutella, koska hän oli fiksu, lukenut paljon ja elänyt pitkään.
Minulla on antaa neuvoja elämään. Kaikki on koettu ja opiksi otettu.
- n67v-
Vierailija kirjoitti:
Mummin kanssa oli hyvä jutella, koska hän oli fiksu, lukenut paljon ja elänyt pitkään.
sama
Jos hlö ei ole energeettisesti " oikeassa" mielen ja/ tai fysiikan ( ja nimenomaan elintoimintojen ) tilassa, on aika turhaa lukea tai kuunnella toisten arvioita hyvistä neuvoista. Ne valuvat kuin vesi hanhen selästä.
Mutta no hätä: on olemassa keino saattaa itsensä sekä fyysisesti että psyykkisesti
ns normaaliin tilaan tai oikeastaan jokaiselle ominaiseen optimitilaan.
Ei tarvitse päntätä mitään, voi vain levätä ja kuunnella tietynlaista M U S I I K K IA.
Nyt kerron tässä vain yhden: kuuntele
tätä vähintään 20min päivittäin, mielellään illalla yksin rauhassa.
YT: Solfeggio Matrix
Mene junatunneliin Paavon pakeille.
Jos hlö ei ole energeettisesti " oikeassa" mielen ja/ tai fysiikan ( ja nimenomaan elintoimintojen ) tilassa, on aika turhaa lukea tai kuunnella toisten arvioita hyvistä neuvoista. Ne valuvat kuin vesi hanhen selästä.
Mutta no hätä: on olemassa keino saattaa itsensä sekä fyysisesti että psyykkisesti
ns normaaliin tilaan tai oikeastaan jokaiselle ominaiseen optimitilaan.
Ei tarvitse päntätä mitään, voi vain levätä ja kuunnella tietynlaista M U S I I K K IA.
Nyt kerron tässä vain yhden: kuuntele
tätä vähintään 20min päivittäin, mielellään illalla yksin rauhassa.
YT: Solfeggio Matrix
Jossain vaiheessa Helsingissä oli palvelu, että sai varata ajan keskustelulle filosofin kanssa, en tiedä onko palvelua enää olemassa.
Jos filosofiat on ihan vieraita, hyvä kirja(vaikka onkin nuorille suunnattu) on Sofian maailma, Jostein Gaarder. Siinä on käsitelty pääpiirteittäin selkeästi eri filosofioiden pääkäsityksiä.
On montakin tahoa: tämä palsta tuli ensimmäisenä mieleen. Sitten vertaistukiryhmät, minä, itseapukirjat, joita minäkin olen pulmissani ja kriiseissäni käyttänyt. Lisäksi jokaisella sanotaan olevan elämänsä aikana kolme merkittävää, kannustavaa ihmistä. Jos tunnistat omasi, käytä heidän oppejaan tai esimerkkiään.