Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun joku soittaisi minulle

Vierailija
24.06.2023 |

Olen niin yksinäinen, enkä halua sitä "laita numerosi" -vastausta.
Mietin vaan, että onko muitakin yksinäisiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa joku soittaisi ja huohottaisi.

Minulla on salainen numero ja kukaan ei voi huohottaa.

- AP

Tyhymä, ei kai sinulle kukan voi soitta,kun on salainen numero. Sinun on itse soitettava, tajua jo!

Vierailija
42/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä svoi löytyä samanhenkistä porukkaa.

Olen tosiaan ainakin muiden mielestä taiteilijasielu.

Olen vaan kotonani ja on vaikeaa käsittää, että menisin johonkin harrastusryhmään. Kiitos kumminkin ehdotuksesta ja että jaksoit vastata.

- AP

Ei ne pidä seurastasi, kun eivät ole sinuun yhteyksissä. Sehän on itsestään selvä asia.

Ymmärrän tämänkin. Isäni kun kuoli niin perin aika paljon rahaa ja ehkä setäni ja tätini olivat jollain tapaa kateellisia ja senkin takia, että mummo huolehti minusta.

- AP

Onhan muitakin ihmisiä, kuin sukulaiset. Etkö ole kuullut, suku on pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt näitä: kuumpa joku soittaisi,,,,, tai - olen taas yksin jouluna, juhannuksena jne.
Typerää, ihan kuin se tulisi, kuin salama kirkkaalta taivaalta , että tilanne on noin ankea.

Miksi nämä ns, soittoa toivovat eivät itse soita, eivät jo hyvissä ajoin ennen juhlapyhiä ole yhteyksissä näihin muihin yksinäisiin.

He osaavat kyllä käyttää nettiä, koska tännekin kirjoittelevat!

Pitää itse nähdä vaivaa, järjestellä etukäteen asioita . Sehän on nykyisin helppoa , kun on kaiken maailman ryhmiä netissä,,, facebookissa ect.

Kysyn vaan.

Onko se laiskuutta- turha kitistä, jos itse ei halua mitään tehdä asioiden eteen.

Minulle tuli, kun mieheni kuoli.

Vierailija
44/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä svoi löytyä samanhenkistä porukkaa.

Olen vaan kotonani ja on vaikeaa käsittää, että menisin johonkin harrastusryhmään. Kiitos kumminkin ehdotuksesta ja että jaksoit vastata.

- AP

Ei ne pidä seurastasi, kun eivät ole sinuun yhteyksissä. Sehän on itsestään selvä asia.

Ymmärrän tämänkin. Isäni kun kuoli niin perin aika paljon rahaa ja ehkä setäni ja tätini olivat jollain tapaa kateellisia ja senkin takia, että mummo huolehti minusta.

- AP

En vaan koskaan ole tavannut ihmisiä, joihin haluaisin pitää yhteyttä. Naiset yleensä juoruaa ja puhuu pahaa toisista. Sellaiseen en ryhdy.

- AP

Vierailija
45/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

- AP

En vaan koskaan ole tavannut ihmisiä, joihin haluaisin pitää yhteyttä. Naiset yleensä juoruaa ja puhuu pahaa toisista. Sellaiseen en ryhdy.

- AP

Ja sitten teet tuollaisen aloituksen ap: VOI KUN JOKU SOITTAISI MINULLE. Hei ota ne lääkket heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi