Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun joku soittaisi minulle

Vierailija
24.06.2023 |

Olen niin yksinäinen, enkä halua sitä "laita numerosi" -vastausta.
Mietin vaan, että onko muitakin yksinäisiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie - Call me

Vierailija
22/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita minulle Helena.

...ja Helena soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joku soittaisi ja huohottaisi.

Vierailija
24/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kihloissa. Oltiin koulukavereita, erottiin ja sitten olimme  tahoillamme parisuhteissa.

Nyt sitten kuulin, että hän oli menehtynyt haimasyöpään.

- AP

Vierailija
25/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä voi löytyä samanhenkistä porukkaa.

Olen tosiaan ainakin muiden mielestä taiteilijasielu.

Olen vaan kotonani ja on vaikeaa käsittää, että menisin johonkin harrastusryhmään. Kiitos kumminkin ehdotuksesta ja että jaksoit vastata.

- AP

Ei ne pidä seurastasi, kun eivät ole sinuun yhteyksissä. Sehän on itsestään selvä asia.

Vierailija
26/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on salainen numero ja kukaan ei voi huohottaa.

- AP

Vierailija
28/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soitan runoja rummuilla

Mutta teetkö oikeita töitä?

Vierailija
29/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
30/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on salainen numero ja kukaan ei voi huohottaa.

- AP

Harmi. Olisin voinut ensin huohottaa ja viedä sitten piknikille kivaan paikkaan. Hyvää ruokaa ja mahtavat luontomaisemat.

Vierailija
31/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En laittaisi yhtään pahakseni.

Vierailija
32/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä huohottaisi, saatana!

Vierailija
33/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric Prydz Call On Me (Official HD Video) [2004] | MINISTRY VAULTS / Ministry of Sound

Vierailija
34/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä voi löytyä samanhenkistä porukkaa.

Olen tosiaan ainakin muiden mielestä taiteilijasielu.

Olen vaan kotonani ja on vaikeaa käsittää, että menisin johonkin harrastusryhmään. Kiitos kumminkin ehdotuksesta ja että jaksoit vastata.

- AP

Ei ne pidä seurastasi, kun eivät ole sinuun yhteyksissä. Sehän on itsestään selvä asia.

Ymmärrän tämänkin. Isäni kun kuoli niin perin aika paljon rahaa ja ehkä setäni ja tätini olivat jollain tapaa kateellisia ja senkin takia, että mummo huolehti minusta.

- AP

Vierailija
35/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin surku olo; että pistän tämän biisin soimaan vaikka olenkin hevimummo.

Vierailija
36/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tullut eilen soitto, vissiin väärään numeroon :)

Ei vaan, mulla on vanhoja puhelimia ja sim-kortteja, jotka olen siirtänyt elisalle (prepaidejä). Koitan pitää kännykän latauksen välillä 30-80% eli kerran päivässä se on ladattava. Sit kun sähkönhinta nousi, niin pistin ne -kortit vanhaan peruspuhelimeen: akku kesti muuten peräti 2 viikkoa!

Tuumin sitä: peruspuhelin vs. äly-. Älypuhelimessa, jos nettiyhteys wifillä, niin tulee joskus ilmoitus: "Häirikkönumero", peruspuhelimessa sitä ei tule. Sähkönhinta halpeni, niin vaihdoin takaisin.

Joo, loppupeleissä 1eur-tasolla, jos sitäkään, se sähkön vuosikulutus, mutta kumminkin.

Vierailija
37/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egotrippi - Tänään ei kukaan vastaa

Vierailija
38/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te valitatte olette yksin. Mikä estää otta yhteys kirkon diakoniin,vaikka ei kuulu kirkoon? Järjestää ystävän yksinäiselle.Kuten järjestää punanen risti. Ment katsoo seakuntasi puhelin numero netistä ja selaa Punasen Ristin Netti sivuja Unohtamatta Diakonisalaitoksen netti sivut. Kukaan teitä ei kotinne har on fakta.Paljon edellä olevat paikat järjestää kursseja ystäväksi yksinäisellekin. Miksi et kurssi mene? 

Vierailija
39/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt senkin vielä, että vanhemmat erosivat ja isällä sitten uusi. Hyvin me tultiin juttuun (olen sellanen sosiaalisesti kömpelö....). Hän, siis se avopuoliso kuoli syöpään. Isä kertoi, et hautajaisten jälkeen lahkolaiset olivat yrittäneet .... "ruveta pesimään". Faija oli antanut lähdöt niille! :)))

Mun äiti kuoli +3 sitten, faija sanoi, et katohan vaan, alkaako "lahkolaiset" taas. 

Siitä puhuttiin, et mistä ne tiesi, että faijan avopuoliso oli kuollut??? - Varmaan lukeneet kuolinilmoituksen.

Onneksi äidin kohdalla sitä ei tapahtunut.

(ja liittyy juurikin tuohon puhelin soitteluun ....)

Vierailija
40/45 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron nyt senkin vielä, että vanhemmat erosivat ja isällä sitten uusi. Hyvin me tultiin juttuun (olen sellanen sosiaalisesti kömpelö....). Hän, siis se avopuoliso kuoli syöpään. Isä kertoi, et hautajaisten jälkeen lahkolaiset olivat yrittäneet .... "ruveta pesimään". Faija oli antanut lähdöt niille! :)))

Mun äiti kuoli +3 sitten, faija sanoi, et katohan vaan, alkaako "lahkolaiset" taas. 

Siitä puhuttiin, et mistä ne tiesi, että faijan avopuoliso oli kuollut??? - Varmaan lukeneet kuolinilmoituksen.

Onneksi äidin kohdalla sitä ei tapahtunut.

(ja liittyy juurikin tuohon puhelin soitteluun ....)

po. 3 vuotta sitten

- sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi