Kesäkukat ovat riippakivi.
Tosi työlästä sille, joka haluaa päästä helpolla. Turha kasvattaa taajamissa muiden iloksi. Tulee halvemmaksi, kun ei laita rahoja turhiin kesäkukkiin.
Ja jos olet kotoa poissa lomasi ajan, niin tarvii vaivata muita.
Voipi mennä todella paljon rahaa i561han hyödyttömään asiaan.
Kommentit (28)
Omaksi ilokseni laitan kukkia, puuhastelen niiden parissa just niin paljon kuin haluan, lomatkin vietän kotona puuhastellen.
naapurini yritti kyllä nakittaa minulla loman ajaksi kukkiensa kastelun ja kissojen hoidon, ilman korvausta tietenkin mutta kieltäydyin.
Kukkia ostaa he jotka haluavat minä en. Kukat on luonnossa nättiä niitä voin katsella siellä. Parvekkeelle niitä en tuo. Lisäksi parveke liian kuuma kukkasille kuolee sinne ja roskaa niistä tulee.
Minä en tosiaan ymmärrä ihmisiä jotka laittavat satojen eurojen edestä kesäkukkia ym vaikka tietävät lähtevänsä kotoa pois viikoksi tai pariksi. Sitten taivastellaan ja ihmetellään kuka ne kastelee ja nyppii. Röyhkein mitä tiedän on vanhempani jotka lähtivät kahden viikon reissuun ja käskivät kukankastelijoiksi ja postin kerääjäksi sukulaiset jotka olivat tulleet toiselta puolelta maapalloa Suomeen lyhyelle lomalleen. Sanomattakin selvää että kyseessä suuret ikäluokat, tuo narsistinen sukupolvi. Postillekin voi maksaa siitä että keräävät postit ja maksu on mitätön matkan hintaan nähden. Kukkia joutuu helteellä kastelemaan joka päivä, joskus jopa kahdesti päivässä. Kuka haluaa lomastaan käyttää joka päivä aikaa toisten pihojen hoitamiseen?
Kollega istutti kesäkukat, antoi niiden kuihtua loman aikana ja istutti seuraavat kukat.
Mielestäni raaka ratkaisu, joten osta kukat vasta loman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasujana en laita yhden yhtä kesäkukkaa. Asuinpaikkani on hyvin tuulinen, avoterassilla mikään ei kestä, välillä lentää pöytä, tuolit ja iso mattokin. Kukat eivät kestäisi kuin ensimmäiseen tuuleen saakka. Lisäksi vielä tämä kuumuus ja kuivuus. Ei siis maksa vaivaa.
Onpas erikoinen parveke, tuolitkin lentää. En ole koskaan kuullutkaan niin avoimesta parvekkeesta.
Luepa uudelleen, onko mulla avoparveke. Jatka sitten ihmettelyäsi. Oletko koskaan kuullut kovasta tuulestakaan?
Monta tuttua asuu kerrostalossa, eivät ole samaa sanoneet. Itse asun omakotitalossa jossa on 2 terassia, niin ei ole pöydät, tuolit tai matot lentäneet. Hanki kalusteet betonista niin kestävät asuinpaikkasi taifuunit ja hirmumyrskyt.
Kyllä meillä piti tuulen sattuessa olla valmiina tyhjentämään parveke. Kokonaan. Jopa lattialla olleet painavat levyt lähtivät muuten kiitoon. Itsekään ei tietenkään siellä voinut käydä.
Kaikki eivät asu pohjolassa.
Vierailija kirjoitti:
Omaksi ilokseni laitan kukkia, puuhastelen niiden parissa just niin paljon kuin haluan, lomatkin vietän kotona puuhastellen.
naapurini yritti kyllä nakittaa minulla loman ajaksi kukkiensa kastelun ja kissojen hoidon, ilman korvausta tietenkin mutta kieltäydyin.
Hyvä Sinä! Osaat sanoa EI:n oikeassa paikassa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasujana en laita yhden yhtä kesäkukkaa. Asuinpaikkani on hyvin tuulinen, avoterassilla mikään ei kestä, välillä lentää pöytä, tuolit ja iso mattokin. Kukat eivät kestäisi kuin ensimmäiseen tuuleen saakka. Lisäksi vielä tämä kuumuus ja kuivuus. Ei siis maksa vaivaa.
Onpas erikoinen parveke, tuolitkin lentää. En ole koskaan kuullutkaan niin avoimesta parvekkeesta.
Se on varmaan joku lasikaiteinen parveke viiden viime vuoden aikana rakennetussa talossa. Ne kaiteet vaan on jo irronneet ja lentäneet huitsin nevadaan, jäljellä enää seinästä törröttävä lattialevy. Kyllähän semmoisesta tuolit lentelee.
Lentelee ne vanhemmistakin taloista. Katseltiin omalta parvekkeelta miten naapuritalosta tuli useampikin lasi alas parvekkeen kaiteista. Se talo on n. 30v vanha.
Eivät taida pohjat ja betonikaiteetkaan kestää, mitä nyt olen uutisia seurannut. Suomessakaan
Myös kukkaruukussa olevat leikkokukat ovat aivan kauhea riippakivi. Meillä on kuitenkin suunnilleen aina kukkia myös sisällä. Tällä hetkellä ruusukimppu. Meneehän kukkiin tietenkin rahaa mutta mitä sillä on väliä?