Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestettä naisen tullessa?

Vierailija
09.12.2006 |

Mietityttää ja vähän vaivaakin yksi asia. Minulla on tullut aika isokin annos nestettä kaksi kertaa saadessani orkun, siis eri kerroilla ja ihan paineella lentänyt ja siis olen nainen. Olen kyllä kuullut joskus ystävien puhuvan jostain tällaisesta, mutta minulle tämä on hyvin epätavallista enkä muista koulussa biologian tunneilla tällaisesta olleen puhetta. Onkohan tämä kaikille muille ihan tuttu juttu vai samalla tavalla harvinaisempi, joskus harvemmin käyvä asia. Olin 22 kun tämä tapahtui ihan ensimmäisen kerran ja siitä on nyt kaksi vuotta. Kertokaa hyvät ihmiset olenko jostain käsittämättömästä syystä onnistunut olemaan tähän asti tietämättä jotain olennaista naisena olemisesta vai mistä on kyse?

-jaana

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // www. kolumbus. fi / jyrki. vartiainen / naisenejakulaatio1. htm

Ihan on normaalia. Jos et saa linkkiä toimimaan (välit pois), googlaa naisen ejakulaatio.

Vierailija
2/4 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti asiallisesta informaatiosta! Sivustoilta saa vähän sen kuvan, ettei aihe ole kovinkaan yleisesti tunnettu, mikä on toisaalta minulle helpottavaa, koska olen ollut vähän ihmeissäni asian suhteen.

Tilastojen mukaan siis 4,7-69 % naisista ejekuloi! Mitähän tuo tilasto sitten kertoo... lähinnä varmaan ettei tiedetä kuinka moni! Minä ainakin, mutta loppujen lopuksi tosi harvoin. Seksuaalisuudesta on tutkittu vaikka mitä, miksei sitten tätä! Todella kummallinen juttu minusta.

Kertokaa pliis omakohtaisia kokemuksia tai mitä oikein ajattelette jos asia ei ole teille tuttu. Onko muita, jotka eivät ole tienneet tästä oikein mitään? Sen verran henkilökohtainen asia tämä minusta on etten oikein kehtaa tästä kavereiltakaan kysyä eli kertokaa te! Mitä luulette tuosta tilastosta, onko 4,7 % todellisuutta eli asia koskee vain harvoja vai 69 % eli suurin osa naisista on kokenut tämän? Onko tämä jollekin teistä ihan tavallista vai vain joskus harvoin tapahtuvaa?

Minusta tämä ei sinänsä ole sen kummemmin mikään tavoittelemisen arvoinen asia eli ei minusta tuntunut mitenkään erityisen hyvältä normaaliin orkkuun verrattuna. Sen aikainen poikaystäväni tosin tuntui olevan asiasta innoissaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. En nyt tarkoittanut, että bilsan tunnilla olisi pitänyt olla asiasta jotain. Tarkoitin vaan sitä ettei asia ole tullut oikein missään muualla esille kuin joskus juovuspäissään joku kaveri jotain tähän viittaavaa sanonut. Kummallisen tabu aihe siis, eikä näytä täälläkään keskustelua syntyvän jostain syystä.

Vierailija
4/4 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niin kovin kauan aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä