Miksi kiinnitän ihmisten huomion?
En ymmärrä, miksi kaikkien katseet ovat minussa, niin hyvässä kuin pahassa. Mistä lie johtuu? Olen aina pohtinut, että olen jotenkin erilainen kuin muut. Mitään neurologista ongelmaa ei kuitenkaan ole. Eräs tuttava joskus totesi mm "..joku sussa on", en kysynyt oliko negatiivista vai positiivista ja kerran eräs asiakas totesi minusta "tää on outoa, mutta susta hehkuu valo".
Kiitos asiallisia vastauksia. Miksi ihmiset kiinnittää huomiota minuun?
Kommentit (7)
Kuva ois kiva, eihän me muuten voida tietää mistä johtuu.
Mulla on ihan sama. Saan paljon kuraa niskaani ventovierailtakin ja minua on sätitty ja tehty jopa perättömiä ilmiantoja (ei lasuja tms.). Toisaalta minulle avaudutaan helposti ja usein esim. tuntemattomat vanhat ihmiset pyytää apua esim. puhelimen käytössä tai vastaavassa. Kerran yksi kioskimyyjä sanoi että "jäit heti mieleen" ja muisti mitä olin kerran kioskilta ostanut.
En ole kaunis. Ehkä jollakin tapaa näyttävä mutta en mahtipontinen tms en käytökseltäni enkä vaatetukseltani.
En tiedä syytä tähän.
Mutta tuohan kuulostaa ihanalta! Ehkä sinulla tosiaan on hehkuva aura. Raskaana olevien naistenkin sanotaan hehkuvan, niin joku samanlainen. Millaisia ajatuksesi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama. Saan paljon kuraa niskaani ventovierailtakin ja minua on sätitty ja tehty jopa perättömiä ilmiantoja (ei lasuja tms.). Toisaalta minulle avaudutaan helposti ja usein esim. tuntemattomat vanhat ihmiset pyytää apua esim. puhelimen käytössä tai vastaavassa. Kerran yksi kioskimyyjä sanoi että "jäit heti mieleen" ja muisti mitä olin kerran kioskilta ostanut.
En ole kaunis. Ehkä jollakin tapaa näyttävä mutta en mahtipontinen tms en käytökseltäni enkä vaatetukseltani.
En tiedä syytä tähän.
Juuri tasan sama minullakin. Monesti jotkut on todella ilkeitä täysin mitään syytä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä syytä tähän.
Juuri tasan sama minullakin. Monesti jotkut on todella ilkeitä täysin mitään syytä.
-ap
Kumppani sanoi mulle että "ehkä olet ystävällisen näköinen ihminen?". Mutta en ymmärrä miten se oikeuttaa ventovieraitten sättimiseen?
Ihmiset voivat tuijottaa koska olet ulkonäöltäsi jotenkin poikkeava, voi olla positiivinen tai negatiivinen asia.
Useimmat ihmiset havainnoivat ympäristöään ja katseiden vaihto ei nyt mitenkään tavatonta ole, noin yleensä. Jos olet asiakaspalvelutyössä, niin melkein väkisinkin tulet kohtaamaan jonkinlaista palautetta.
Tulitko kehuja hakemaan? Jos et ole ihan tyhmä niin kyllä itsekin tajuat. Minäkin miehenä kiinnitän naisten huomion ja tiedän tasan tarkkaan mistä se johtuu