Sanonko vai oonko hiljaa?
Ihana ihana uusi miesystävä, ollaan super rakastuneita puolin ja toisin. Mutta se seuraa miljoonaa ihmistä ig:ssä ja tykkää varmaan jokaisesta naisen kuvasta mitä vastaan tulee. Ärsyttää ihan hitosti, en ole muuten mustasukkainen mutta en ymmärrä tuollaistakaan. Ei edes mikään nuori pleijeri vaan ihan aikuinen viiskymppinen mies. Kaatuuko koko keissi nyt tähän? Sanonko asiasta vai kärsin hiljaa?
Kommentit (30)
Hommaa sellainen mies, jota ei tarvitse heti alkaa muuttaa. En sanoisi mitään vaan ottaisin hatkat vaan.
Helpommin sanottu kuin tehty, mut kai olisi parasta miettiä ensin mitä asia itselle merkitsee ja sen jälkeen sanoa mitä on sanottavaa.
En käytä itse instaa joten tuollainen harrastus viisikymppisellä miehellä vaan veisi mielenkiinnon itseltä kokonaan.
Mutta se asia sun pitää itse miettiä.
Mitä se sulle kuuluu hänen tykkäyksensä. Ota tai jätä.
Kuulostat pirttihirmulta, jos nyt yrität vaikuttaa hänen käyötkseensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo nyt on ongelma sulle? Miksi sä kyttäät hänen tykkäyksiään?
Niinpä,
Onneksi en ole edes mieheni facebook-kaveri, eikä voisi vähempää kiinnostaa mistä hän somessaan tykkäilee tai kommentoi. Arjen jakaminen saa riittää.
Minä jätin tuollaisen. Oli siinä suhteessa muutakin huonoa, mutta en kyllä jaksanut tuotakaan naisten kyyläämistä. Enkå pystynyt niiden nuorten kauniiden naisten kanssa kilpailemaan, ei miehestä ollut edes sängyssä mihinkään näin vanhan naisen kanssa.
Liekö niiden nuortenkaan, mutta siinäpä etsii.
Sanoin asiasta useasti ja riitaahan siitä tuli. Mies itse on mustis jostain telkkarissa näkyvästä miehestä, ja syytti minua juuri h***misesta, nähtävästi ei vain pysty ymmärtämään miltä omalla kohdalla tuntuisi jos viettäisin tuntikausia selaten satojen nuorten hyvännäköisten miesten kuvia, ja pyytelisin sadoittain niitä kavereiksi.
Onkohan aina ollu tuollainen vai onko viidenkympin villitys? Millasia naissuhteita ollut? Avioliittoja, lapsia? Herää kysymys miten noin täydellinen mies voi olla vapaana ! ! Toki nyt sun kans mut tuollasella pitäs olla kaunis vaimo, koti ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aina ollu tuollainen vai onko viidenkympin villitys? Millasia naissuhteita ollut? Avioliittoja, lapsia? Herää kysymys miten noin täydellinen mies voi olla vapaana ! ! Toki nyt sun kans mut tuollasella pitäs olla kaunis vaimo, koti ja lapset.
Minun eksä jä vapaaksi, kun jätin sen vaikka ei eksässä mitään vikaa lopulta ollut. Hyvännäköinen ja varakas. Minä vaan halusin olla yksin. Tosi nopeasti löysi uuden kumppanin.
Niin hyvä kysymys. Ne vaan pomppaa siihen silmille aina että tykännyt tuostakin. Ja tuosta. Enkä tiedä miksi edes on ongelma, ärsyttävä piirre vain joka häiritsee. Tykkäis vaan musta. Päästä varpaisiin.