Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nukkuu yönsä alasti?

Vierailija
23.06.2023 |

Erityisesti miehet nukkuvat mieluiten alasti kesät talvet. Miksi? Nukutko sinä mies tai nainen yövaatteet päällä vai alasti?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alasti nukkuvat varmaan vaihtavat lakanansa vähintään viikoittain? Muuten on aika ällöä, kun kaikki ihmiseritteet on suoraan lakanoissa eikä vaikka yöpaidassa.

Kaikki eivät ole vuoteenkastelijoita tai allensa laskevia.

No hehheh. En tarkoittanut kusta, vaan hikeä ja vaikka alapään eritteitä. Jokainen hikoilee öisin, vaikka muuta väittää. Tai jos joku ei pese persettään paskalla käytyään (monen mielestä pelkkä vessapaperi riittää, yök) ja menee likaisena nukkumaan. Ainiin mutta kaikki alasti nukkuvat ovat tietysti erityisen tarkkoja hygieniastaan.

Nukun aika paljon alasti (talvella jonkin verran joku paita, esim t-paita päällä kun hartioiden alueelle tuntuu muuten kylmältä). En koskaan mene nukkumaan ilman, että olisin käynyt ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Eikä kyllä lakanat tai peitot haise tai ole missään "eritteissä" (no toki josku jotain lemmennesteitä voi olla mut sinnehän ne kuivahtaa), ei vuoda peräpää tai mitkään muutkaan aukot. Tottakai nukkuessa hikoilee, mutta normaalilla aineenvaihdunnalla se hiki ei lakanoita saastuta, joten 2-3 vkon vaihtoväli riittää mainiosti. Asiaan voi vaikuttaa myös luonnonmateriaalit, esim untuvapeitto. Jos noin hysteerisesti suhtautuu vartaloonsa ja eritteisiin, niin varmaankin joutuu vaihtamaan lakanat jokaisen yön jälkeen.

Vierailija
42/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nukkuu alasti että miesten on helpompi alkaa vetää esim perseeseen jos se nukkuu kun ei tarvii kiskoa vaatteita pois. Myös runkkaus sen päälle helpottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavakaapu tai silkkipyjama. Pellavakaavussa kassit tuulettuu. Silkki tuntuu iholle mukavalta.

Vierailija
44/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti nukkuvat varmaan vaihtavat lakanansa vähintään viikoittain? Muuten on aika ällöä, kun kaikki ihmiseritteet on suoraan lakanoissa eikä vaikka yöpaidassa.

En ole vaihtanut lakanoita moneen kuukauteen.

Vierailija
45/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun kautta vällyihin.

Vierailija
46/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku koskaan alasti.

Ja ihmettelen mitä vaatteita jengi käyttää,jos kerran yöllä puristavat??

Käytän myös vain valkoisia alusvaatteita. Näkee hyvin,jos tulee tahroja.

Vierailija
47/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi alastinukkujat kaivaa persettään unissaan.

Vierailija
48/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin että mitä että? Siis mistä tämä tieto on peräisin? Ihmettelee vaan. Hauska juttu juu juu.

Vierailija
49/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyynyt on ihan keltaiset. Jotain se erittää tyynyliinankin läpi. Onko sitten hiki?

Sama valkoisessa petarissa. Siis itse petarissa ei näy,mutta kun sen suojan poistaa niin patja ihan läikkäinen.

Vierailija
50/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistaasormea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin että mitä että? Siis mistä tämä tieto on peräisin? Ihmettelee vaan. Hauska juttu juu juu.

Tieteellisesti todistettu. Ihmiset tekee sitä joskus unissaan,mutta yleensä esim.housut estää ettei tapahdu niin helposti.

Haistelkaa vaan aamulla sormianne.

Vierailija
51/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole vuoteenkastelijoita tai allensa laskevia.

No hehheh. En tarkoittanut kusta, vaan hikeä ja vaikka alapään eritteitä. Jokainen hikoilee öisin, vaikka muuta väittää. Tai jos joku ei pese persettään paskalla käytyään (monen mielestä pelkkä vessapaperi riittää, yök) ja menee likaisena nukkumaan. Ainiin mutta kaikki alasti nukkuvat ovat tietysti erityisen tarkkoja hygieniastaan.

Olet neuroottinen.

Vierailija
52/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin levoton nukkuja, heräilen paljon ja kääntyilen jatkuvasti ja vaatteet alkaa aina jostain kiertymään jolloin heräilen vielä useammin. Joten mulle ihan lääkäri suositteli nukkumaan alasti. Ja se on kyllä parantanut unen laatua selvästi. Ja tietysti vaihdan lakanat viikottain. Samat hiet ja eritteet teilläkin on, ne vaan on siinä yöpaidassa. Vai vaihdatteko muka joka yö uuden yöpaidan?

Vierailija
53/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lakanat viime Jouluna ja nukun alasti - mutta vieläkin olen hengissä.

Tohtorit voivat tulla vapaasti tutkimaan, elleivät usko.

Yleensäkin vaihdan lakanat 4-6 kuukauden välein - kaikki muu on turhaa hygieniahössötystä.

Vierailija
54/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen miksi ihmiset haluavat kertoa muille nukkuvansa alasti?

Niinkuin katsoin yhtä realityäkin ja siinä yksi mainosti nukkuvansa alasti

...ok? Teen tällä tiedolla mitä? Pitäisikö olla jotenkin extra kiinnostunut tms.

Sitten on erikseen vielä ne,jotka hilluvat muutenkin himassa alasti. Yök. Jossain sohvalla

Vierailija
55/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla nukkua alasti, koska jos tulee tulipalo, niin tulee kiirus ulostautua ja ei siinä hötäkässä ehdi alkaa savun seasta vaatteita etsimään päälleen.

Vierailija
56/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Tulee kuuma vaatteet päällä ja lisäksi pyörin unissani, eli yöllä on useasti herättävä oikomaan sitä pyjamaa. Kylässä nukun alusvaatteisillani.

Lakanat vaihdetaan parin viikon välein. Ei ne haise tai ole eritteiden peitossa. Lisäksi meidän omia eritteitä, eli ei mitään erikoista. Plus tosiaan ei se pyjama hikeä yms pidä kokonaan kuitenkaan.

Vierailija
57/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteethan itse asiassa viilentää, koska ne imevät hikeä. Itse kyllä nukun pelkillä pikkareilla.

Vierailija
58/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaatteet ovat nukkuessa epämukavia koska aina kun liikkuu niin ne kietoutuvat inhottavasti puristamaan.

Niin ne tekevät, jos ovat jotain polyesteria ja liian tiukat.

Vierailija
59/59 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haistaasormea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieteellisesti todistettu. Ihmiset tekee sitä joskus unissaan,mutta yleensä esim.housut estää ettei tapahdu niin helposti.

Haistelkaa vaan aamulla sormianne.

No meneekö porukka sitten paskaisilla pyllyillä nukkumaan? Kyllä mä pesen pöllönsilmän jokaisen sontimisen jälkeen. Ei haise vaikka kaivaisinkin. Eikä puhdas perse kutita niin että pitää jopa unissaankin sitä kaivaa. Yleensä herään kyljeltäni käsi koukussa kasvojen lähellä, joten haistelen kyllä sormiani joka aamu.

En yhtään ihmettele miksi niin monia ällöttää alasti nukkuminen koska menevät likaisina nukkumaan. Eikä mulla mitään eritteitä valu kuin menkkojen aikana. Jos valuisi niin sen tuntisi kun reidet on liimaantuneet yhteen kuivuneista eritteistä. Tiedän koska näitä menkkavahinkoja on tapahtunut. Kun nukkuu ilman pikkuhousuja, alapää saa hengittää. Silloin ei ole mitään erite-ongelmiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi