Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAIKKI täällä niin rikkaita, ETTEI KUKAAN TODELLAKAAN OSTA SOTKASTA MITÄÄN????Tuskinpa vain :-)

Vierailija
09.12.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ostan paskaa.

t. ei-rikas

Vierailija
2/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun makuuni sotkan huonekalut ovat tasan sitä miltä ne näyttävätkin: halpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen niin kyllästynyt hajoileviin lipastoihin, atk-pöytiin, ruokaryhmiin ynnä muihin, että ostamme hiljalleen laadukkaampia huonekaluja.

Vierailija
4/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kivaa...

eiköhän se oo samaa tasoa kuin masku ja jysk ja ikea ym. siis laadultaan

Vierailija
5/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta ostaisin minäkin jos pakko on ostaa jotain.

Vierailija
6/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samalla hinnalla saa muualta paremman näköisiä huonekaluja. Sotkan huonekalut on tosi onnettoman tyylittömän näköisiä.

Vierailija
7/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sotka ei kyllä ole sen halvempi kuin esim. masku, ikea jne.

Kuitenkin kaikki meidän huonekalut on noista halvemmista liikkeistä hankittu kun opiskelijoita ollaan.

Vierailija
8/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyylikäs koti, ollaan päästy oikein sisustuslehteenkin joskus, ja paikallistelkkarin sisustusohjelmaan ;)

Ostamme huonekalut Ikeasta, Sotkasta, Maskusta, kirpputorilta...joskus jotain Hobby Hallista.

Ei se raha, vaan kyky nähdä ehkä kuvastossa halvan näköinen esine osana suurempaa kokonaisuutta....Kaikilla ei ole silmää sisustukselle, vaikka rahaa olisi kuin roskaa. Rahalla toki voi ostaa sisustussuunnittelijan tekemään homman puolestaan, mutta minä osaan tehdä sen ihan itse, ja olen suunnitellut sisustuskokonaisuuksia muillekin, harrastusmielessä.

Vierailija
9/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta olen niin kyllästynyt hajoileviin lipastoihin, atk-pöytiin, ruokaryhmiin ynnä muihin, että ostamme hiljalleen laadukkaampia huonekaluja.

Vierailija
10/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ky

Vierailija
11/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kodista saa kauniin ja viihtyisän vaatii vain hieman tyylitajua, ei mitään tiettyä merkkiuskollisuutta...

Ja tuo muuten ammattilaisena " hiukan" huvittaa miten ei nähdä metsää puilta. Suomessa ei ole järin monta huonekaluvalmistajaa ja esimerkiksi Sotkaan, Askoon ja EM:lle tulee samalta tehtaalta identtisiä sänkyjä. Sotkalla on vain siniraitainen kangas, Askolla valkoinen tikkikangas ja EM:llä kullanhohtava beige. ;o) Sama sänky on kallein EM:llä imagosta johtuen, halvin Sotkalla - edelleen - imagosta johtuen. sama juttu on keittiöiden kanssa - ovi- ja runkovalmistajia on maassamme vain kourallinen, mutta eri keittiöfirmoja kymmeniä ja taas kymmeniä. Sitten kehutaan kuinka meillä on Puustellin keittiö, maksoi vain 20 000 euroa ja kaveriin puolet halvemmalle Nixi-keittiölle naureskellaan, vaikka itseasiassa rungot ja ovat ovat molemmilla ihan samalta valmistajalta!

Vierailija
12/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo vanha sananlasku. Mieluummin vaikka vanha täyspuinen kirpparilta.

Vierailija
13/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markalla kun yleensä saa markan tavaraa. Ei mekään rikkaita olla, mä vielä opiskelen, mutta hankittiin juuri kuuden hengen massiivipuinen ja kotimainen ruokaryhmä ovh n. 1800, Askosta. Sotkasta olisi saanut suunnilleen samanvärisen ja saman näköisen, 800 euroa, mutta ei todellakaan haluttu ostaa mitään paskaa viilua. Pöytä ja tuolit on olleet ostoslistalla jo jonkin aikaa, mutta nyt oli sitten mahdollisuus ostaa kunnollinen. Oltaisiin voitu ostaa aiemmin jos olisi kelvannut joku halpa. Massiivipuu on ainoa kestävä ja järkevä valinta. Ne Sotkan kalusteet on huononlaatuisia ja rumia.

Vierailija
14/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala vain kun ne huonekalut ei meinaa hajota, että voisi ostaa uusia.

Askosta ostettu sohvakin hajosi 4.ssä vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi