Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa viettåää mitään juhannusta ollenkaan!

Vierailija
23.06.2023 |

Ei vaan kiinnosta. Haluun jäädä vain kotiin ja levätä. Kauhea työviikko takana. En minä jaksa lähteä mihinkään riekkumaan. Inhoon näitä massajuhlia. Eikö voi vaan jättää väliin koko juhannusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyt kotona niin tuskin koet koko juhannusta. Ongelma ratkaistu. Niin minä toimin

Vierailija
2/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et vietä. Et ole mitenkään harvinainen poikkeus, hyvin moni on vaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon melkein 40-vuotias mies. Lapseton sinkku, eikä ole yhtään ystävää. Itse nautin toki ylimääräisestä vapaapäivästä. Juhannus itsessään ei kiinnosta yhtään.

Ainut vaan, että mutsi soittaa ja kyselee missä vietän juhannuksen ja alkaa kinuamaan minua heidän mökilleen juhannukseksi. Hän ei vaan ymmärrä, miksi minä haluan viettää juhannuksen yksin kerrostalo asunnossani. Usein en vaan kehtaa kieltäytyä. Kohtahan se kinuamispuhelu on taas tulossa.

Vanhempien juhannukseen kuuluu nimenomaan ne kaikki juhannuskliseet; sauna, juhannuskoivut, makkaraa, lettuja, saunavihta, juhannuskokko... Huh. En vaan ymmärrä mikä pakko on juhlia näitä "pakkojuhlia", kun kaikki muutkin juhlii. Mulla ainakin on niin hyvä itseluottamus, että uskallan jäädä isojen massojen ulkopuolelle. 

Vierailija
4/4 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon melkein 40-vuotias mies. Lapseton sinkku, eikä ole yhtään ystävää. Itse nautin toki ylimääräisestä vapaapäivästä. Juhannus itsessään ei kiinnosta yhtään.

Ainut vaan, että mutsi soittaa ja kyselee missä vietän juhannuksen ja alkaa kinuamaan minua heidän mökilleen juhannukseksi. Hän ei vaan ymmärrä, miksi minä haluan viettää juhannuksen yksin kerrostalo asunnossani. Usein en vaan kehtaa kieltäytyä. Kohtahan se kinuamispuhelu on taas tulossa.

Vanhempien juhannukseen kuuluu nimenomaan ne kaikki juhannuskliseet; sauna, juhannuskoivut, makkaraa, lettuja, saunavihta, juhannuskokko... Huh. En vaan ymmärrä mikä pakko on juhlia näitä "pakkojuhlia", kun kaikki muutkin juhlii. Mulla ainakin on niin hyvä itseluottamus, että uskallan jäädä isojen massojen ulkopuolelle. 

Mutta et uskalla sanoa äidille "ei"