Naapuri joutui polkupyöräonnettomuuteen 80-luvulla, mutta hänen tikattua päätään ei tutkittu. Persoonallisuus
muuttui tuon onnettomuuden jälkeen. Naapurista tuli riidanhaluinen.Kovat perheriiat kuuluu kerrostalossa.
Kommentit (9)
Eipä tuolle mitään olisi voitu tehdä vaikka olis kuin kuvattu.
Näitä tapahtuu. Kuinkahan moni mt-häiriö onkin todellisuudessa aivovamma.
Eräs löi päänsä kolaroidessaan pyörällä ja muuttui sitten jo hiukan hitaaksi kouluaikoina.
Mun sisko putosi lapsena ysärin alkupuoliskolla puusta ja löi päänsä, persoonallisuus muuttui sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tapahtuu. Kuinkahan moni mt-häiriö onkin todellisuudessa aivovamma.
Aika moni ja vaikka tiedossa olisi päävamma, niin osa psykiatreista langettaa mt DG.
Impulssikontrollin menetys/heikentyminen on tavallista aivovammoissa.
Kaverilta leikattiin aivokasvain ja hän oli tosi aggressiivinen pari vuotta..
Onneksi on pitkälti palannut ennalleen.
Moni sarjamurhaaja haaja on saanut kovan iskun päähän joten en ihmettele.
Minulla on todettu aikuisena adhd ja epävakaa persoonallisuus häiriö. Olen kohelo ja kiivas.
Välillä kyllä mietin johtuuko tämä kaikki siitä kun kesällä 77 kaaduin metsäpolulla pyörällä ja iskin pääni kiveen,siihen aikaan mitään kypäriä ollut ja olin hetken tokkurassa/tajuton (kaveri ei kuulemma ollut saanut minua reagoimaan).
Isä kantoi metsästä pois kun kaveri oli juossut kertomaan mitä kävi, laittoi autoon ja ajoi terveyskeskukseen jossa pääni tikattiin ja sain särkylääkettä. Sitten vaan takaisin kotiin.
Olin 9vuotias.
okei?