Tunnetteko itsenne nyt onnelliseksi?
Millaista on olla onnellinen? Tiedätkö ko. tunteen, onko se koskettanut sinua ikinä?
Kommentit (17)
Kyllä olen onnellinen ja tyytyväinen.
Tunnen itseni lähinnä humalaiseksi.
Ei, en tunne itseäni onnelliseksi tällä hetkellä.
Omistan liikaa vielä niin en ole niin onnellinen kuin voisin olla, onneksi enää 7 vuotta vuoteen 2030, jolloin en omista enää mitään ja olen onnellinen.
Tunnen, olen kaikin puolin vapaa. Vapaus ja aika on korvaamatonta.
Mieli on onnellinen, mutta rintaa jäytää ahdistus. Pitkän kuormituksen ja terveyshuolien seurausta.
Olen joskus ollut myös rintaa myöten onnellinen. Harvinaista sellainen herkku.
Tunnen, koska Sanna lähti maata johtamasta.
aargh, nyt mulle tulee se tunne .... se tunne jota en ole pitkään aikaan tuntenut:
Nonni, se meni siinä, kun luin tuon "hallituksen" jallituksen.
Kel Onni on se Onnin kätkeköön. Tapoin Onnin ja hautasin hänet aikaa sitten, enkä ole enää löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Omistan liikaa vielä niin en ole niin onnellinen kuin voisin olla, onneksi enää 7 vuotta vuoteen 2030, jolloin en omista enää mitään ja olen onnellinen.
Olet hyvä poika
-Klaus Schwab
Olin hetken aikaa onnellinen kun sain työpaikan. Nyt en tiedä mitä tekisin, koska kuolen ärsytykseen yhden työkaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä poika
-Klaus Schwab
Kyllä, hienoa omistautumista aatteelle / agendalle jota on ajettu etenkin vuodesta 2020 alkaen kaikkiin maihin - myös Suomeen... me kaikki olemme onnellisia silloin kun superrikkaat ovat onnellisia, me muut emme tarvitse mitään omaisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä poika
-Klaus Schwab
Kyllä, hienoa omistautumista aatteelle / agendalle jota on ajettu etenkin vuodesta 2020 alkaen kaikkiin maihin - myös Suomeen... me kaikki olemme onnellisia silloin kun superrikkaat ovat onnellisia, me muut emme tarvitse mitään omaisuutta...
Sanna on ollut kuuliaisena sitä ajamassa Suomeen. Ties vaikka Schwab olisi toiminut kulisseissa ja varmistanut Marinin nousun pääministeriksi agendaa ajamaan. Miljardeja meni ainakin ulkomaille, eikä kukaan tiedä tarkasti mihin. Näin sitä rahaa virtaa kiertoteitse World Economic Forumille.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalipistetilillesi siirretty 3.5 ötökkä annosta.
T. Klasu-setä
En ole onnellinen, elämä on kidutusta.
Seksuaalista nautintoa orgasmia ei nyt tarvitse sotkea tähän aloituksen aiheeseen.