Oletteko koskaan lopettanut suhdetta siksi että mies on liian huono sängyssä?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Jos seksuaalinen mielenkiinto lopahtaa jo heti alussa, on turha jatkaa suhdetta.
Jep. Ihminen oli tavallaan hyvin haluttava, mutta se touhu itsessään jotain repimistä, kääntämistä ja murinaa, niin antaa olla.
Jos mies on ollut huono eli itsekäs sängyssä, olen tehnyt sen johtopäätöksen, että miehen perusluonnekin on itsekäs.
Huonoutta ei ole hieman kömpelö tai ujo mies, joka haluaa tuottaa myös naiselle nautintoa.
En, vaan opettanut miehelle miten haluan että toimitaan vällyn alla..
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ollut huono eli itsekäs sängyssä, olen tehnyt sen johtopäätöksen, että miehen perusluonnekin on itsekäs.
Huonoutta ei ole hieman kömpelö tai ujo mies, joka haluaa tuottaa myös naiselle nautintoa.
Joo, siis jutellessa kyllä oli muka kiinnostunut, mitä haluan. Tositilanteessa sitten ei toiminut lainkaan niin. Ja tosiaan mistään ujoudesta tai kömpelyydestä ei ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
En, vaan opettanut miehelle miten haluan että toimitaan vällyn alla..
Jotkut miehet eivät lainkaan ota toimintaohjeita vastaan. Loukkaantuvat niistä. Sitten joutuu jättämään.
Nuorena lopetin parin vuoden avoliiton, koska miehellä oli potenssivaikeuksia ja kun hän sai pikkupippelinsä seisomaan, laukesi liian nopeasti. Miehen kanssa ollaan kuitenkin ystäviä, viestitellään ( vaikka molemmilla parisuhde ja lapsia).
Kaikki ei pysty ottamaan toisen tunteita ja ihmisyyttä huomioon lainkaan. En tiedä, mitä heidän kasvatuksessa on mennyt vikaan.
Olen. Se oli yllättävää että seksi oli niin surkeaa. Olin ollut kovasti ihastunut. Kaikki vaan sitten tuntui väärältä, kosketus, rytmi, kaikki. Oli pakko jättää.
Monasti! Miehet ylipäänsä niin itsekkäitä, panoa vaan ei muuta.
No mitä ihmeen järkeä olisi jatkaa, jos seksi olisi huonoa? Kuka viriili nainen haluaa elää seksittömässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeen järkeä olisi jatkaa, jos seksi olisi huonoa? Kuka viriili nainen haluaa elää seksittömässä suhteessa?
Vielä pahempi on suhde huonolla seksillä: nainen ei saa nautintoa, mutta joutuu silti kestämään seksin haitat (limakalvovauriot, alapäätulehdukset) ja yleensä päälle vielä vastuun ehkäisystä ja sen maksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempi on suhde huonolla seksillä: nainen ei saa nautintoa, mutta joutuu silti kestämään seksin haitat (limakalvovauriot, alapäätulehdukset) ja yleensä päälle vielä vastuun ehkäisystä ja sen maksamisesta.
No ei ole pakko suostua kärsimään. Miksi oletetaan että naisen pakko suostua aina vaan.
Ja itse olette tietenkin tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko suostua kärsimään. Miksi oletetaan että naisen pakko suostua aina vaan.
Se että on nainen ei tarkoita yhtään mitään. Voi olla yksinkertainen, vai olla ala-arvoinennsängyssä tai voi joutua aina kärsimään, mikäli suostuu ja tekee vääriä valintoja. Sama pätee miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olette tietenkin tosi hyviä.
Mulla on ollut noin sata seksikumppania ja heistä kaksi on ollut hyviä. Loput normaaleja tai huonoja. M
Vierailija kirjoitti:
Nuorena lopetin parin vuoden avoliiton, koska miehellä oli potenssivaikeuksia ja kun hän sai pikkupippelinsä seisomaan, laukesi liian nopeasti. Miehen kanssa ollaan kuitenkin ystäviä, viestitellään ( vaikka molemmilla parisuhde ja lapsia).
Tottahan myös ilmoitit miehelle lähtiessäsi, että hän on katkaravulla varustettu reisille laukeava impotentti.
Vierailija kirjoitti:
...ja miehen nykyisen kumppanin mielestä hänellä on käynyt satumainen onni kun sai niin joka suhteessa, myös seksissä, hyvän miehen. Mies ajattelee kuinka hyvä onni oli että pääsi sinusta eroon, seksi kanssasi oli yhtä intohimoista kuin olisi viikon jääkaapissa olleen silakkafileen kanssa kuksinut.
Vakka kantensa valitsee.
Kylläpä olen, itsetunto meni. N61 V.
En ole aloittanut suhdetta sellaisen kanssa. Ei tarvitse olla teknisesti taitava, mutta pitää olla kemiaa meidän välillä.
Olen. Jos seksuaalinen mielenkiinto lopahtaa jo heti alussa, on turha jatkaa suhdetta.