Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä sais halvalla tietokoneen?

Vierailija
09.12.2006 |

tulossa 11v. pojalle. ja onko kannettava ja pöytätietokone?

Kumpi edukkaampi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi 500 euroa, kun otti Elisan nettiliittymän vuodeksi ja ihan toimiva peli on ollut ;) Eikä tuo liittymä ole sen kalliimpi kuin muutkaan ja vieläkin on käytössä.. Kannattaa kysellä tosiaan liikkeistä

Vierailija
2/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että muksusi ihan vuoden sisään haluaa pelata. Nykyiset pelikoneet pyörittävät lähes elokuvalaatuista kuvaa, joten mikään vanha toimistorousku ei todellakaan saa kuin itkuja aikaan. Vanhemmat pärjäävät kyllä wordin ja netin kanssa vanhallakin koneella, mutta pelikoneessa on oltava tehoa ja hyvä näyttö.

Meillä on liikkeessä myynnissä pelikoneeksi 1Gt muistilla, polttavalla DvD-asemalla ja 200Gt levyllä olevia tuplapentium-koneita n 1300¿ ja siitä ylöspäin. Toimistokoneita saat mm cittarista alle 500¿lla ilman näyttöä, mutta usko, itku siitä tulee ennenpitkää, kun " tämä peli ei toimi mun koneessa, äiti, mä haluun lisää muistia (1gt maksaa n 200¿), äiti, mä tarvin uuden näytönohjaimen (min 250¿)" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kävi just noin, isäntä osti uuden koneen ja antoi pojalle vanhan. Kyllästyimme 3 kuukaudessa mankumisiin ja osien kerjäämisiin, nyt isännän kone pojalla ja isäntä surffaa vanhalla.

Vierailija
4/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä monet lapset on tyytyväisiä halpaankin koneeseen

Vierailija
5/5 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

konetta yhtään mihinkään muuhun kuin pelaamiseen......

VAikkei meillä teiniä kotona olekkaan, vasta vauvoja.......