Miksi nainen ei lähde suhteesta missä mies pahoinpitelee lapsia?
Miten joku voi rakastaa lapsia pahoinpitelevää puolisoa ja katsoa kuinka lapset voivat pahoin?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhteessa nainen pystyy suojelemaan lapsiaan mieheltään. Eron jälkeen lapset ovat isäviikot yksin isän armoilla,
Miksi sitten on lapsia mustelmilla ja miten tämä Vilja Eerikan tapaus?
No siinä lapset oli isäviikot isän armoilla, eli äiti ei pystynyt suojelemaan, koska oli eronnut tästä miehestä.
Jos tästä pahoinpitelystä ei ole todisteita, niin vaikeaa on. Ensinnäkään et saa niitä lapsia mukaan kun muutat itse pois. Lasten osoitetta ei voi muuttaa ilman sen toisen huoltajan lupaa. Joten ne jää sen väkivaltaisen vanhemman luokse. Yksin. Toki voi yrittää jotain turvakotia, mutta en tiedä kuinka pitkälle se auttaa. Pieniä lapsia ei välttämättä juuri kuunnella noissa erojutuissa. Ei vaikka ne itse kertoisi että isä lyö. Meilläkin eron jälkeen 7v kertoi itse sossuille että isä huutaa ja on ollut kovakourainen. Ei siitä mitään seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos tästä pahoinpitelystä ei ole todisteita, niin vaikeaa on. Ensinnäkään et saa niitä lapsia mukaan kun muutat itse pois. Lasten osoitetta ei voi muuttaa ilman sen toisen huoltajan lupaa. Joten ne jää sen väkivaltaisen vanhemman luokse. Yksin. Toki voi yrittää jotain turvakotia, mutta en tiedä kuinka pitkälle se auttaa. Pieniä lapsia ei välttämättä juuri kuunnella noissa erojutuissa. Ei vaikka ne itse kertoisi että isä lyö. Meilläkin eron jälkeen 7v kertoi itse sossuille että isä huutaa ja on ollut kovakourainen. Ei siitä mitään seurannut.
Kukaan ei usko että isä on pahoinpidellyt, jos ei ole jouduttu sairaalaan menemään. Kun ei voida todistaa, yhteishuoltajuus ja pahoinpitely jatkuu isän luona.
lapset ansainnut sen ? ei harjaa hampaitaan ja kattelee telkkaria aivan liian läheltä.
Mene miejen ja lapsen väliin ja ota ne iskut itse vastaan.
Kännykän voi laittaa kuvaamaan salaa, äänittäminen onnistuu kyllä. Itsellä suojakuoret puhelimessa, voi laitta kannet kiinni ja äänitys silti toimii.
Pahinta, ettei edes yritä tehdä jotain. Soitto nimettömänä terv huoltajalle kouluun, päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhteessa nainen pystyy suojelemaan lapsiaan mieheltään. Eron jälkeen lapset ovat isäviikot yksin isän armoilla,
No siinä lapset oli isäviikot isän armoilla, eli äiti ei pystynyt suojelemaan, koska oli eronnut tästä miehestä.
Otapa nyt asioista ensin selvää ennen kuin huutelet. Huoltajuus oli isällä koska äiti oli juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Mene miejen ja lapsen väliin ja ota ne iskut itse vastaan.
Kännykän voi laittaa kuvaamaan salaa, äänittäminen onnistuu kyllä. Itsellä suojakuoret puhelimessa, voi laitta kannet kiinni ja äänitys silti toimii.
Pahinta, ettei edes yritä tehdä jotain. Soitto nimettömänä terv huoltajalle kouluun, päiväkotiin.
Sano tuo sille naiselle. Älä aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa nyt asioista ensin selvää ennen kuin huutelet. Huoltajuus oli isällä koska äiti oli juoppo.
Otapa itse. Mikäs se isä sitten oli? P*dofiliasta tuomio ja sen lisäksi juoppo.
Äiti kelpasi Viljan veljen yksinhuoltajaksi kumminkin, joten tuskin oli juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole varaa lähteä ja jatkossa myös Orpo pitää siitä huolen.
Höpö höpö. Tottakai naisella on koulutus, ja hän voi elättää lapsensa. Minusta on rikos jättää tilanne hoitamatta, jos puoliso pahoinpitelee ketään. Pois vaan ja heti.
Mun lapsia ei kukaan lyö. En voisi edes rakastaa ja nukkua sellaisen ihmisen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näette läheltä lapsia voivan pahoin ja pahoinpideltävän. Tehkää lastensuojeluilmoitus! Se on jokaisen velvollisuus. Lapsia kuuluu aikuisten suojella pahalta.
4 vuotiaasta Milo pojasta oli tehty useita lasuja mutta niin vaan äiti sen tappo kun vanhemman oikeudet on niin vahvat.
8-vuotiaan Vilja Eerikan tapauksen jälkeen lastensuojelu oli isosti esillä, mutta selvityksistä huolimatta tilanne menee koko ajan huonompaan suuntaan. Esim tukiperheistä on ollut jo vuosia huutava pula ja lapsia joudutaan palauttamaan kotiin kun ei muutakaan paikkaa ole.
Eikö niille pahoinpitelijöille kuitenkin voisi sakkoja laittaa ja istumaan jos homma jatkuu.
Läheisriippuvuus. Ei osata olla yksin. Lapset uhrataan sille, että joskus mies on kiltti. Onhan näitä. Lopulta lapset huostaanotetaan, kun äiti ei osaa yksin huoltaa. Elämänhallinta ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on mahdollistaja tai itsekin narsisti.
Ajattelisin myös, että mahdollistajana osallistuu itsekin pahoinpitelyyn hyväksymällä sen katsoen sormien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsia ei kukaan lyö. En voisi edes rakastaa ja nukkua sellaisen ihmisen vieressä.
Moni nainen voi. Oma buumeri äiti edelleen jaksaa psykopaatti narsisti isäni lojaali kumppani olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei lähde suhteesta missä nainen pahoinpitelee lapsia?
Tätä olin tulossa kysymään. Palstalla aina jankutetaan naisten pahoinpitelevän lapsia miehiä enemmän ja olevan muutenkin väkivaltaisempia kuin miesten. Joten miksi nyt kuitenkin tässä aloituksessa oletetaan miesten olevan väkivaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Valvotut tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvotut tapaamiset.
Niitä ei saa jos pahoinpitelystä ei ole esittää todisteita.
8-vuotiaan Vilja Eerikan tapauksen jälkeen lastensuojelu oli isosti esillä, mutta selvityksistä huolimatta tilanne menee koko ajan huonompaan suuntaan. Esim tukiperheistä on ollut jo vuosia huutava pula ja lapsia joudutaan palauttamaan kotiin kun ei muutakaan paikkaa ole.