Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi ettei ole mitään yhteistä

Vierailija
22.06.2023 |

Lisäsi vielä ettei tarkoittanut kirjaimellisesti. Tarkoittiko hän että minulla on paska luonne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan että olette erilaisia.

Vierailija
2/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suunnitellut eroa. Valmistaudu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuus on yhteistä

Vierailija
4/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy siltä itseltä?

Vierailija
5/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo sain vastaukseksi ettei tarkoittanut kirjaimellisesti.

Vierailija
6/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä menokenkä vipattaa.

Kannattaa alkaa valmistautumaan eroon eri tavoin, hoitaa esimerkiksi taloudellinen puoli kuntoon ja alkaa vaikka jakamaan hieman omaisuutta jo, kirjaat kaiken ylös, otat kuvia, mietit kaiken jo vähän valmiiksi.

Vierailija
7/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, luulen että tarkoitti että olette kovin erilaisia, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, ystävät tms. Toki jos luonteet ovat aivan kuin yö ja päivä, se on haasteellista. Ikävä kyllä, tuo sanonta ei lupaile hyvää, mutta toivottavasti olen väärässä. Terveisin "Tuttu asia ja ero tuli". Toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää ja että onnistutte.

Vierailija
8/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo sain vastaukseksi ettei tarkoittanut kirjaimellisesti.

No miten sitten hän tarkoitti asian? Minä ainakin sanoisin miehelle, että jos tuollaisia suustaan päästää, niin se on sitten ero kirjaimellisesti ja paperit laitetaan eteenpäin tänään.

En viitsisi jäädä siihen vinkumaan asiaa enempää, se olisi noloa.

Vierailija
9/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, luulen että tarkoitti että olette kovin erilaisia, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, ystävät tms. Toki jos luonteet ovat aivan kuin yö ja päivä, se on haasteellista. Ikävä kyllä, tuo sanonta ei lupaile hyvää, mutta toivottavasti olen väärässä. Terveisin "Tuttu asia ja ero tuli". Toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää ja että onnistutte.

Missä tuon pariskunnan pitäisi onnistua? Jatkamaan huonoa avioliittoako? Hyvässä avioliitossa ei tuollaisia sanota ja huonosta liitosta pitääkin poistua.

Itse ainakin eläisin mielummin hyvää omaa elämää kuin olisin huonossa parisuhteessa.