Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain voi olla aina joku kriisi?

Vierailija
22.06.2023 |

Tai ainakin asiat tosi huonosti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä kulkee ongelmista uusiin ongelmiin. Valitettavasti itse kuulun näihin. Kun yhdestä ongelmasta pääsen on 6 muuta odottamassa. Elämäni on aina ollut tätä. Olen koko elämäni yrittänyt päästä irti, mutta ympäristölleen ja ihmisille siellä ei voi mitään.

Vierailija
2/5 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeyttä, rajattomuutta, elämänhallinnan ongelmia, kykenemättömyys ottaa vastuuta omasta elämästään, kykenemättömyys tehdä isoja päätöksiä joilla ongelmat poistuisivat tai vähenesivät, liika spontaanius ja hetken mielijohteesta asioiden tekeminen, suunnittelemattomuus, riittämätön harkinta.

Yksi ystäväni oli tällainen, mutta ystävyys kävi liian raskaaksi joten otin etäisyyttä. Enää ei olla tekemisissä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin listaan puutteelliset ihmissuhdetaidot. Ja jos ongelmat liittyvät usein ihmissuhteisiin, voi syy olla läheisriippuvuus ja ettei osaa vetää rajoja tai lopettaa toksisia ihmissuhteita.

Vierailija
4/5 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vetävät puoleensa draamaa. Jopa nauttivat siitä ja sen tuomasta huomiosta. Tollomagneetti tarvitsee jännitystä.

Vierailija
5/5 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaoottisissa kotioloissa kasvaneet ihmiset tarvitsevat jatkuvaa kaaosta tunteakseen tilanteen normaaliksi. Serkkuni on tällainen, lapsuudenperhe oli sekopäitä joten aikuisena on tyytyväinen vain perheeseen sekopäitä. Ei ikinä pystyisi elämään mun ja mieheni tasaisen seesteistä elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi