Onnitelkaa minua!
Ahdinko, eron jälkeinen, on päättynyt. Löysin kivan miehen, samanhenkisen kuin olen itse, mutta sopivasti erilaisen.
Kolmannet treffit, puoliksi vahingossa ja sydän sanoi jäljestä päin "KLIK".
Mihinkään ei ole kahdella aikuisella kiire. "Ainoastaan toistaiseksi, elämä on nyt tää hetki."
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiltti mies? Onnea!!
On kiltti, mutta sopivasti tuhmakin ; ).
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vetää kakkoseen?
No ei nyt sentään...
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vetää kakkoseen?
En. Meillä oli tarpeeksi puuhaa ykkösen puolella.
Oletkohan nyt vähän hätäinen? Kiire ei ole, mutta jo kolmien treffien jälkeen pitää onnitella, koska klikkaa... joku ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan nyt vähän hätäinen? Kiire ei ole, mutta jo kolmien treffien jälkeen pitää onnitella, koska klikkaa... joku ei nyt täsmää.
Kade. Olen ihastunut, en menossa naimisiin.
Entinen aviomies lähti pian 2 vuotta sitten, eroprosessi oli täyttä tuskafestaria ilman säestystä. Nyt haluan olla onnellinen.
Ap
Liikaa pyydetty palstakyynikolta.
Tuota "mihinkään ei ole kahdella aikuisella kiire" kohtaa voin peukuttaa. Muutenhan suhde menisi reisille ja homma kaatuisi omaan mahdottomuuteensa jo ennen aikojaan.
Olisko sun kannattanut opetella olemaan onnellinen ihan ilman miestä? Kuullostaa siltä, että onnesi on kiinni parisuhteesta.
Minuakin saa onnitella, ensimmäistä kertaa osake ja rahastosalkut yhteensä olivat yli 400 000 € arvoisia.
Saas nähdä kauanko menee kun salkkujen yhteisarvo ylitää 1/2 miljoonaa Euroa.
Olen aloittanut säästämisen aikoinaan negatiivisesta kun ei ollut kuin opinto ja asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa pyydetty palstakyynikolta.
Tuota "mihinkään ei ole kahdella aikuisella kiire" kohtaa voin peukuttaa. Muutenhan suhde menisi reisille ja homma kaatuisi omaan mahdottomuuteensa jo ennen aikojaan.
Olemme elämää nähneitä aikuisia ihmisiä. Molemmat eronneita. Kummallakin isoja lapsia. Todellakaan, ei ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Olisko sun kannattanut opetella olemaan onnellinen ihan ilman miestä? Kuullostaa siltä, että onnesi on kiinni parisuhteesta.
Öh, selvitin elämäni ihan itse kuntoon *huom* 2 (kahdessa) vuodessa. Korvannut sen mikä hajosi uudella ehjällä, konkreettisesti. Olen viettänyt sinkkukevään ja katsellut ympärilleni.
Elämme nykymiehen kanssa myös kaukana toisistamme. Edelleen asun uudessa omassa asunnossa ihan itsekseen.
Tiedän vain, että hän on siellä minua varten kun meille sopii. Ja minä odotan häntä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin saa onnitella, ensimmäistä kertaa osake ja rahastosalkut yhteensä olivat yli 400 000 € arvoisia.
Saas nähdä kauanko menee kun salkkujen yhteisarvo ylitää 1/2 miljoonaa Euroa.
Olen aloittanut säästämisen aikoinaan negatiivisesta kun ei ollut kuin opinto ja asuntolainaa.
Hieno homma, hyvä saavutus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, selvitin elämäni ihan itse kuntoon *huom* 2 (kahdessa) vuodessa. Korvannut sen mikä hajosi uudella ehjällä, konkreettisesti. Olen viettänyt sinkkukevään ja katsellut ympärilleni.
Elämme nykymiehen kanssa myös kaukana toisistamme. Edelleen asun uudessa omassa asunnossa ihan itsekseen.
Tiedän vain, että hän on siellä minua varten kun meille sopii. Ja minä odotan häntä tänne.
Mikä teidän välimatkanne on ja kuinka usein pääsette tapaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vain, että hän on siellä minua varten kun meille sopii. Ja minä odotan häntä tänne.Mikä teidän välimatkanne on ja kuinka usein pääsette tapaamaan?
En ole mitannut, junalla ja bussilla pääsee. Tavataan kun sattuu sopimaan a) aikatauluihin b) menoihini siellä päin.
Olen haaveillut joskus hänen kotikaupunkiinsa muuttamisesta ainakin väliaikaisesti. Käyn siellä harrastamassa keikkoja ja kulttuuria. Niissä ympyröissä tavattiin.
Vieläpä niin, että olisin nähnyt mieluisat esitykset myös lähempänä. Ne vain jäivät välistä eri syistä. Oli myös yllättävä meno sinne päin.
Iso käsi järkkää joskus asioita...
Oliko kiltti mies? Onnea!!