Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytit rahaa miehesi lahjoihin? Mulla meni n. 300. Aikas paljon. En olis ostanut markka-aikana varmaankaan...

Vierailija
09.12.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä käyttänyt 17e, ehkä jotain pientä vielä laitan.

Lisäksi ostetaan hänelle verenpainemittari (noin 100e) mutta tuohon verenpainemittariin käytetään rahoja, jotka on saatu vanhemmilta tms. lahjaksi.

Luulen että mies käyttää saman verran mun lahjaan. Mulle hankitaan niillä lahjarahoilla vielä lämpörullat.

Meillä ei ole tapana laittaa aikuisten lahjoihin isoja summia, alesta sitten hankitaan tarpeellista välipäivinä.

Vierailija
2/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nämä:

Dvd 20 eur

Midprice-cd 12 eur

Vähän hienommat bokserit 12 eur

Silmälasinpuhdistusneste 20 eur

Viinilasit (yhteinen lahja) 20 eur

Eli vajaa 100 euroa on mennyt. Saatan ehkä vielä hankkia yhden t-paidan joka maksaa 20 euroa.

Mies kyseli paniikissa että montako lahjaa minulla on hänelle, mulle on kuulemma kolme ja puoli... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten muutaman pikkulahjan ostan vielä pukinkonttiin,

eli ehkä 100,- vielä menee...

Vierailija
4/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutkaan aikuiset.

Vierailija
5/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta 60 euroa ehkä? Voi olla 70 euroakin

äiti 45 euroa

isä 36 euroa + jotain vielä ehkä

sisko 15 euroa + vielä 50 euroa menee

veli + veljen vaimo 30 - 40 euroa

kummilapset 20 - 40 euroa per lapsi, 4 yhteensä

Vierailija
6/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä 5-henkisellä perheeellä helposti menee 100e/henki lahjoihin. Lapsillekin ostamme yleensä vain jouluna ja synttäreillä toiveita ja sitten niitä toteutetaan enemmän.

Tänä vuonna listalla on mm. lautapelejä, laadukkaat pelit maksavat helposti 30-40e/kpl. Lelut maksavat vähintään 20-30e/kpl ja kyllä Pukki aina jotain pehmeitäkin paketteja antaa.

Myös miehelleni ostan laadukkaita lahjoja, samoin hän minulle.

Vierailija
7/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laatua myös suklaissa ja muissa namuisa ja vaatteissa ja leluissa.

Vierailija
8/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita nyt ostella ihan markettikäynnillä kuten ruisleipää. Hinnasta päätellen ei edes olleet mitään ylellistä merkkikamaa, jonka vielä voisin ymmärtää lahjaksi antaa, mutta että tavan sukkia ja kalsareita!

Saatteko tekin miehiltänne jotain alennuskoripöksyjä?

Vierailija
9/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiveena oli SUKKIA JA KALSAREITA ja kai niitä nyt pitäis lähteä hankkimaan.

Vierailija
10/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni miehen lahjaan 700 euroa ja lasten (2kpl) lahjoihin melkein tonni per nuppi. :-O Ja lapset sai melkein pelkästään leluja ja ovat iältään vasta 7kk ja 2v8kk.

Vierailija
11/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osteta toisillemme lahjoja vaan ajttelimme ostaa yhdessä meille kotiin uuden digikameran ja se on meidän lahja toisillemme.

Vierailija
12/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin, ettei osteta mitään ihmeempää kun rahaa menee ihan riittävästi oman talon rakentamiseen ja siinä on lahjaa kerrakseen :) Jotain pientä siis yritän keksiä, ehkä jonkun vaatteen.

Vierailija
13/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla meni miehen lahjaan 700 euroa ja lasten (2kpl) lahjoihin melkein tonni per nuppi. :-O Ja lapset sai melkein pelkästään leluja ja ovat iältään vasta 7kk ja 2v8kk.

Jos lahjoihin mennyt summa ei ole pois teidän " arkiasioista" , ettekä joudu kituuttaa seuraavia kuukausia, niin mikäs siinä. Tosin ei ehkä kannattaisi opettaa lapsia saamaan aivan järjettömän kalliita/isoja määriä lahjoja...

Vierailija
14/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niitä olisi pitänyt ostaa joka tapauksessa. Itse en luultavasti saa mieheltäni mitään, saan itse ostettua kaiken tarpeellisen halutessani.

Vierailija
16/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, heratyskello, aamutossut, kirja, tiestkapeli, kalenteriin uudet sivut (vakiolahja) ja sukkia

Vierailija
17/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mitä aikuiselle miehelle yleensäkkin voisi ostaa kun kaikkea on jo ? Olemme olleet yhdessä 20v ja kaiken mahdollisen olen koruista kelloihin jo ostanut, ei ole muuta vaihtoehtoa enään kuin ostaa todellakin sitä käyttövaatetta.

Vierailija
18/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös noita nyt ostella ihan markettikäynnillä kuten ruisleipää. Hinnasta päätellen ei edes olleet mitään ylellistä merkkikamaa, jonka vielä voisin ymmärtää lahjaksi antaa, mutta että tavan sukkia ja kalsareita!

Saatteko tekin miehiltänne jotain alennuskoripöksyjä?

Vierailija
19/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei luovu siitä ja mä olen kyllästynyt rähjään olkkarissa.

Vierailija
20/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Ei ole pois meidän arkielämästä. Olen äitiyslomalla enkä siis tienaa hirveästi, mutta mies tienaa ihan hyvin. Hänen tuloilla maksetaan asuntolaina ja ruoka+ laskut. Minä maksan vaatteet, lahjat ja lasten menot. Rahaa siis jää säästöönkin aika paljon. Täytyy myöntää, että tänä vuonna innostuin vähän liikaa tuon uuden vauvan myötä. Lohdutan itseäni sillä, että lapset ovat vielä niin pieniä, etteivät osaa jatkossa vaatia yhtä paljon/kalliita lahjoja.

T:19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi