Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varvassandaalit ovat ihan kaameat

Vierailija
21.06.2023 |

Onko noiden kehittäjä IKINÄ kokeillut itse käyttää noita ennen kuin laittoivat massatuotantoon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niillä on läpsytellä. Lämpimissä maissa ihmiset menevät lähes aina ne jalassa eli eivät ne monen muunkaan mielestä huonoja ole.

Vierailija
2/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vielä kompuroivat ja lentävät naama edellä jorpakkoon on se hupaisa näky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä tuntuu se tappi ukkovarpaan ja kakkosvarpaan välissä. En tykkää enkä käytä.

Vierailija
4/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja transnaisilla sexyt, jos kauniit jalat, ja sandaalit sopivan kokoiset.

Näin miehisen näkökulman jos haluatte. Mutta käytössä, onhan ne aika epämiellyttävät. Lähinnä saunatossuiksi sopivat. Antiikin aikoina Egyptissä, Kreikassa ja Roomassa käytettiin fiksumpia sandaaleja. Sellaisia joilla pystyi käppäilemään pitkiäkin matkoja

Vierailija
5/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee iho rikki siitä varpaitten välistä kulkevasta kumijutskasta. En voi ollenkaan käyttää, vaikka tykkäisin tosi paljon.

Vierailija
6/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiertyy kivuliaasti varpaidenväli alta nanosekunnissa tuollaisia käyttäessä.

Vierailija
7/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee iho rikki siitä varpaitten välistä kulkevasta kumijutskasta. En voi ollenkaan käyttää, vaikka tykkäisin tosi paljon.

Niin menee mullakin. Kerran olen sellaiset ostanut, toista kertaa en osta.

Vierailija
8/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varpaanvälien iho vahvistuu, eikä enää hankaa. Aina kesän alussa iho rikki, mutta kun paranee, ei hankaa enää. Kuuluu asiaan. Samoin kuin joskus uudet kengät hankaa aluksi kantapäästä.

Vierailija
9/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä käyttää vielä kelta kynsiset sieni jalat😨

Vierailija
10/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten sekoittako Varvassandaaleja Läpyköihin tai Läpsyköihin. Läpsyköillä läpsytellään kivasti. Varvassandaalissa on taas nauha keskellä varpaita. 

Vierailija
11/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varpaanvälien iho vahvistuu, eikä enää hankaa. Aina kesän alussa iho rikki, mutta kun paranee, ei hankaa enää. Kuuluu asiaan. Samoin kuin joskus uudet kengät hankaa aluksi kantapäästä.

Intiassa naiset käytti niitä sukkien kanssa, se varmaan estää myös hiertymistä. Itselläni ei kestä pää niin kauan, että jaksaisin odotella jalkojen tottumista.

Vierailija
12/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kalliimmat, sen paremmat. Nahkasandaalit tai sandaalit, jossa varvasväli on pehmeää kumia ovat miellyttävät jalassa.

Vierailija
13/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä :D Ei mulla ole jalat tottuneet yksiinkään hiertäviin kenkiin ikinä. Jos kenkä hiertää pahasti niin se hiertää. Teininä kävelin pitkään kantapäät verillä yksien talvikenkien takia, ei tulis mieleenkään enää.

Vierailija
14/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kipu oli aivan järkyttävää, mutta vielä pahempia oli ne painajaisunet joita näin koska tunsin ne sandaalit varpaiden välissä yölläkin.

Olin kerran reissussa ja laitoin väärät kengät jalkaan (hiersi pahasti jalkaa) ja jouduin ostamaan vain jotkut kengät äkkiä, luulin pelastuneeni kun löysin varvassandaalit mutta olin väärässä.

Vierailija
15/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaat!

Vierailija
16/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä käyttää vielä kelta kynsiset sieni jalat😨

Ja vaivaisenluumurikkaiset! 🤮

Vierailija
17/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piää aloittaa käyttö varovasti ja vaihdella kenkiä välillä. Syksyllä menee jalat rikki tavallisista kengistä, jos käyttää varvassandaaleja koko kesän.

Vierailija
18/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan varvassandaaleja, eivöt hierrä tmv.

MUTTA kannattaa huomioida se, että kuten muissakin kengissä myös noissa on eri materiaaleja/malleja/kokoja jne.

Siinä missä joku korkkari tai lenkkari sopii kuin valettu yhdelle mutta hiertää toisella on varvassandaaleissa sama juttu.

Itse suosin sellaisia joissa se päälimateriaali on kangasta, mutta kokonaan muovisia käytän rannalla/uimahalleissa/kylpylöissä koska kankainen kastuu ja jos rannalla niin hiekka jää kiinni jne.

Vierailija
19/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kaikki kesät lapsena. Ihan hyvät ne oli. Ei mitään vikaa.

Vierailija
20/21 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin kaikki kesät lapsena. Ihan hyvät ne oli. Ei mitään vikaa.

Niin minäkin ilman pienintäkään ongelmaa vaan nyt aikuisena en pysty,, hetkeäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi