Mies vain valittaa kaikesta koko ajan
Kun hän lukee kännykältä uutisia, niin suu käy koko ajan siitä, että mitä huonoa missäkin asiassa on. Muun ajan valittaa työstään, tutuistaan, naapureista, säästä, asuinpaikasta, ja siis aivan kaikesta. Ja valitus on ihan pikkuasioita, naapurin auto oli 10 senttiä väärin parkkeerattu, tuulee liikaa tai liian vähän, töissä joku valitti hänelle jostain pikkuasiasta jne. En muista kuukausiin tai ehkä vuosiin kuulleeni häneltä yhtään lausetta siitä mikä on hyvin ja kivaa. Onko tämä joku keski-iän kriisi vai mikä? Ikää hänellä on 46. Ilmoitan pian, että muutan eri asuntoon kuin hän, koska en jaksa enää kuunnella loputonta valitusta aivan kaikesta mahdollisesta. Millä tuon saa loppumaan? Itse ei mielestään valita mistään.
Kommentit (26)
Mulla yksi kaveri jonka mielestä kaikki on aina paskaa. Aina.
Kiltti mies kirjoitti:
Kamala mies. Onko mies komea?
Minttu kaulasen mielestä tuollainen mies olisi ihana. Hiljaisemmat kun ovat persreikiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä tulee tuollaisia yli nelikymppisinä. Omani on 46v eikä mihinkään tyytyväinen.
Itse taas olen tavannut enemmän tuollaisia naisia. Äitini varsinkin oikein vetää sellaisia puoleensa ja aina löytää jonkun elämäntapavalittajan "ystävä"piiriinsä. En usko tuon olevan sukupuolisidonnaista.
Omani täytti juuri vasta 40 ja vaikkei nyt suuremmin valita niin koko ajan VÄSYTTÄÄ ja mitään EI JAKSA kun on niin VANHA. Itse olen 45 ja jaksan vaikka mitä, ei väsytä! Ihme kitinää. Se on se sohvalla lötköttäminen mikä väsyttää!