Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset valittavat, että poliisi ei ehdi puuttua rikoksiin, mutta silti nämä samat valittajat ulkoistavat poliisille kaikki naapurien meluamiset yms. MIKSI?

Hallintaote
20.06.2023 |

Kun minun naapuri metelöi hiljaisuuden jälkeen, kävin ovella sanomassa asiasta. Otteeni on sen verran jämäkkä, että asia tuli herroille kerralla selväksi ja melu loppui.

Myös rappukäytävään väsähtänyt kadunmies lähti kävelemään, kun puhuttelin häntä ja autoin niskaperseotteella oikeaan suuntaan.

Missä on nykymiesten miehuus näissä asioissa, kun tuntuu että nykyään joka asiassa itketään poliisia apuun? Kyllä ennenkin hoidettiin pikkujutut itse eikä poliisia tarvinnut soitella "hiekkalaatikolle."

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee enemmän poliisin resursseja, kun naapuria etsitään vesistöistä.

Vierailija
2/9 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun metelöivä naapurini ei edes avannut ovea. Ei sitä kiinnostanut. Olisi kyllä multakin saanut kivan palautteen.

En tajunnut soittaa poliisia, mutta isännöitsijälle ilmoitin kyllä. Häipyi pian, liekö halunnut muuttaa muuten vaan vai saiko lähdöt, en tiedä.

Vierailija
4/9 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sukupuolesta ole kiinni, mutta muuten samaa mieltä.

Vierailija
5/9 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi niitä kiinnikävijöitä yms. kun soittaa vielä ikävästi suuta asiallisuuden jälkeen.

parempi jnkn muun käydä pamputtamassa, lamaannuttamassa ja viemässä yösäilöön.

muttä mikäli toistuu, käytetään ME vuorostamme voimaa.

Vierailija
6/9 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut itse poliisin kanssa ongelmiin jos lähdet ratkaisemaan asiaa itse. Syytetään mm kotirauhan häiritsemisestä ja laittomasta uhkauksesta.

Vierailija
7/9 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ainakin Poliisille kiitos 100% On tullut paikalle kun humalainen sammunut kadulle auringon paahteeseen.On tullut paikalle kun jollainko auringon pistos ja sekoilee uhkaavasti ulkona kanssa kulkioita sivullisia siis.On järjestänyt apua kun tuntematon muisti sairas eksynyt ja soitettu henkilöstä kadulla kun hän etsii kotia,jne.Lissä vaain polisin virkoja tarvitaan.Kiitos pelastuslaitots,Kiitos Helsingin alueen poliisit.Kiitos puhelin vaihde 112.Teette kaikki arvokasta ja kunioittavaa työtä.Kun poliisi saapuu paikalle hoitaa homansa tai ampulanssi.Voitte sivuliset silloin häipyä paikalta.Jotka tilantessa ette oleet ja sihen äneksitte vasta kun apu tuli.Sama koskee kerostalojen piha piirit.Antakaa heille työ rauha.

Vierailija
8/9 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sukupuolesta ole kiinni, mutta muuten samaa mieltä.

Ei todellakaan ole. Kuulin kerran edellisessä osoitteessa kun vanhempi nainen ripitti nuorta jätkää. Käytävässä huusi niin kuului hyvin. Jätkä oli pitänyt musiikkia aika lujalla. Huusi sille just kun päästiin yhdestä metelöijästä niin tulee toinen tilalle. Siitä rapusta vuokrattiin kahta asuntoa opiskelijoille niin joskus niistä lähti ääntä. Ei paljoa kun aattelee kuinka nuoria.

Vierailija
9/9 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadman