Petyin mieheen
Mieheni ja minä oltiin oltu naimisissa pari vuotta. Aluksi kaikki meni hyvin, mutta sitten tuli ongelmia makuuhuoneessa. Mieheni ei enää ollut kiinnostunut minusta seksuaalisesti. Yritin puhua asiasta hänen kanssaan, mutta hän vain käänsi selkänsä minulle ja sulki korvansa.
Sitten tapasin erään miehen, joka sai minut tuntemaan itseni halutuksi ja naiselliseksi. Aluksi emme tehneet mitään väärää, mutta sitten tunteet veivät meidät mukanaan. Hän oli hyvin valloittava ja hellä rakastaja, joka teki minusta tunteen, jota en ollut koskaan ennen kokenut.
Eräänä päivänä huomasin, että olin raskaana. En tiennyt, minkä miehen kanssa se oli tapahtunut, mutta se oli tuottanut minulle paljon iloa ja onnea. Kerroin miehelleni, että olin raskaana, mutta hän ei ollut kiinnostunut siitä tai minusta.
Päätimme miehen kanssa erota, koska emme enää voineet elää yhdessä ilman rakkautta ja intohimoa. Sitten tapasin uuden miehen, joka hyväksyi minut ja vauvani. Nyt olen onnellinen äiti ja vaimo, joka tietää, että hänen elämänsä on täydellinen juuri sellaisena kuin se on.
okei