Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nimittäin intohimoinen sadomasokisti ja tiedän, että teidänkin sydämissänne sykkii himo ja himokkuus.

Vierailija
20.06.2023 |

Pojat, tarinan kerron sulle, joka värisyttää selkäpiitä ja antaa kiksejä mulle. Olen nimittäin intohimoinen sadomasokisti ja tiedän, että teidänkin sydämissänne sykkii himo ja himokkuus.

Olen ekonominen mies ja tiedän, että aika on rahaa. Siksi vaimoni on minulle palvelija, joka huolehtii taloudesta ja omistautuu minulle täysin. Toki, hänellä on omat tarpeensa, jotka täytyy tyydyttää, mutta minä olen hänen herransa ja hän palvelee minua halukkaasti.

Eräänä päivänä huomasin, että meidän naapurissa asuu erittäin kaunis nainen. Hänellä oli kauniit kurvit ja huulet, joita olisi tehnyt mieli maistaa. Käskin vaimoani panemaan naapurin naisen kanssa, sillä aikaa kun odottaisin kotona.

Tiedän, että tämä kuulostaa äärimmäiseltä, mutta minulle sadomasokismi on tapa ilmaista valta-asemaani ja saada mielihyvää. Nautin siitä, kun vaimoni palvelee minua täydellisesti.

Ja tiedättekö mitä? Kun vaimoni tuli kotiin, hän kertoi minulle, että naapurin nainen oli nauttinut suuresti seksistä. Minua se tietysti kiihotti entisestään, että vaimoni oli tehnyt niin hyvää työtä palvelijana.

Siksi pojat, jos haluatte kokea todellisen himon ja ilon, suosittelen että kokeilette sadomasokismia. Se voi olla vaikka vähän äärimmäistä, mutta uskokaa minua, se on kaiken vaivan arvoista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla