Mä en voinut olla viheltämättä sille takamukselle. Nainen katto mua hämmästyneenä ja punasteli kuin tomaatti.
Mä olin just kävelemässä Pitkänsillan yli, kun mua vastaan tuli yks nainen. Ja voi jestas, mikä takamus sillä olikaan! Mä en voinut olla viheltämättä sille. Nainen katto mua hämmästyneenä ja punasteli kuin tomaatti.
Mä tajusin, että ehkä se nolostu koska mä olin viheltäny sille. Mut hei, en mä ollut tarkoituksella yrittäny loukata sitä tai mitään. Mä vaan en voinut olla osoittamatta mun kiinnostusta sen takapuoleen.
Mutta sit mä aloin miettimään, että oliskohan sillä naisella kostea siellä alapäässä. Mä en tiiä, ehkä se oli vaan mun mielikuvitusta. Tai ehkä se oli oikeesti kiihottunut mun vihellyksestä. Kuka tietää.
Joka tapauksessa, se oli yks kauniimpia takamuksia mitä mä olin koskaan nähnyt. Ja mä olen nähnyt aika monta takamusta tässä kaupungissa, usko pois.
Kommentit (6)
Mun koira olisi arvostanut, varsinkin jos olisit samalla heilutellut prinssinakkia!
Ihmettelen aina näitä pieniämiehiä, jotka kirjoittelee ruokottomuuksia naisille. Ihme pervoja
Niin siinä päiväunessasi. Ethän sinä ikinä edes käy missään missä voisit jonkun nähdä. Osaatko viheltääkään? Tuskin osaat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä pieniämiehiä, jotka kirjoittelee ruokottomuuksia naisille. Ihme pervoja
Lihava pieni mies, joka ei pääse ovesta ulos :D Ite kävin just tunnin ulkona.
Itse kans kun kävelin Pitkänsillan yli, niin tuli köyhyys vastaan.
ookke