Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ollut suhde varattuun mieheen

Vierailija
20.06.2023 |

Miten mies on suhtautunut siihen, jos tapailet mahdollisesti muitakin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteli kuin pikkupoika.

Vierailija
2/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukutteli kuin pikkupoika.

Jep, nimenomaan kiukutteli. En jaksa tuollaista kun itse mies oli kumminkin tosi moraaliton paskiainen. Varatut on suurin virhe ikinä, ja todellakin osaavat vainota vielä vuosien jälkeen vaikka samalla ovat tahoillaan naimisissa eikä vaimo tiedä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse naimisissa (olen edelleen) ja minulla oli suhde sinkkumieheen. Ongelmaksi muodostui se että jotkut näistä hänen tapailunaisista kuvitteli seurustelevansa tän miehen kanssa. Pyysivät sitä mökilleen esim juhannuksen viettoon, tarjosi lounaita sunnuntaisin, kävi lomamatkoilla kyseisen miehen kanssa jne. Tosi pitkään luulivat, että kyse oli seurustelusuhteesta.

Vierailija
4/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Emme olleet toisiimme rakastuneita, eikä kiinnostanut ketä muita tapailimme.

Vierailija
6/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kiihottaa.

Monesti kun rakastelemme, hän pyytää minua kertomaan samalla mitä tuhmaa olen muiden kanssa tehnyt...

Pian hän eroaa vaimostaan ja menemme naimisiin kun täytän 18, ihanat kesähäät tulossa 2025!

Vierailija
7/7 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt, että mies oli naimisissa. Kun tämä valkeni minulle, mies sanoi ikimuistoisesti, että kyllä hän haluaa käydä minun luonani vielä kymmenenkin vuoden kuluttua. Hämmästyin tuossa lähinnä sitä, että hänellä oli otsaa olettaa, että minä jäisin nysväämään hänen jalkavaimokseen. Myöhemmin, kun olin sulatellut asiaa, huomasin, että minulla oli paljon aihetta myös loukkaantua.

Tämä mies pyytämättä selitti, että hän ei halunnut rikkoa perhettään. Ikään kuin olisin sitä edes toivonut. En kuullut hänestä mitään kymmeneen vuoteen, mutta sitten alkoikin puhelin soida. Etsiessäni tietoa siitä, kenen numero oli, törmäsin hyvin tuoreeseen kuolinilmoitukseen: hänen vaimonsa oli haudattu muutama päivä aikaisemmin. En vastannut, ja ajan mittaan soitot loppuivat.