Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tehdä ympärileikkaus?

08.12.2006 |

Missä voi Suomen maassa tehdä pojan ympärileikkauksen uskonnollisesta syystä? Itse asun länsi-rannikolla, eikä ainakaan meidän kaupungin sairaalassa moista suvaita. Kunnilla on tietääkseni eri sääntöjä asiasta. Paljonkohan eri paikoissa maksaa?

Olen suunnitellut ulkomaitakin. Mieheni kotimaassa kalliissa yksityissairaalassakin se onnistuis hienosti. Entä Virossa, onko siitä kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikaisintaan vuoden ikäiselle lapselle. Maksaa päivä poliklinikka maksun verran eli 22 euroa.

Olen ymmärtänyt, että Etelä- Suomessa joku yksityinen leikkaa...? Voi olla, että olen ymmärtänyt väärin... Mutta jos leikkaa, niin yksityinen varmaan maksaa aika paljon...Mutta luulis, että leikkaa,vai missäs sitten Suomen juutalaiset, tataarit ja muslimit sitten tämän asian hoitaa...?

Vierailija
2/3 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee soittokierros yksityisiin sairaaloihin, Tampereella ainakin olisivat tehneet leikkauksen, kun kysyin joitain vuosia sitten. Hinta tietysti huimaa päätä, muistaakseni se on ainakin 1000 euroa. Kannattaa kuitenkin kysyä ja varmistaa vielä julkisen sektorin tilanne, että saat sieltä varman vastauksen, kysy monelta eri ihmiseltä/lääkäriltä.

Yksityisen klinikan lääkäri täällä Suomessa ihmetteli nykyistä käytäntöä, jossa julkisella puolella ei näitä vakaumukseen perustuvia leikkauksia kaikkialla tehdä ja hän oli ihan suomalainen lääkäri.

Meillä tilanne ratkesi mieheni kotimaassa, jossa leikkaus tehtiin yksityisellä klinikalla ja kustannukset vajaa 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa rimputteleen puhelimella.