Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Halara shortseista

Vierailija
20.06.2023 |

Näitä nyt väkipakolla tyrkytetään sosiaalisen median mainoksissa ja vaikuttavat kyllä hyviltä, mutta arveluttaa outo merkki.

Onko joku tilannut tuolta ja minkä laatuisia shortseja tuli?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kiinnostaisi kuulla! Mekkoa itse olen katsellut.

Vierailija
2/28 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös kiinnostaa kuulla kokemuksia ko. firman tuotteista, hyvännäköisiä housuja ja mekkoja näyttää olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jos jollain olisi vastausta

Vierailija
4/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, mäkin haluan tietää.

Vierailija
5/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://whimsysoul.com/i-tried-halara-so-you-dont-have-to-honest-halara…

Ilmeisesti tuotteet ovat alibabasta ja myyvät niitä vain eteenpäin. Koot ja asiakaspalvelu ovat ongelma jutun mukaan.

Vierailija
6/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://whimsysoul.com/i-tried-halara-so-you-dont-have-to-honest-halara…

Ilmeisesti tuotteet ovat alibabasta* ja myyvät niitä vain eteenpäin. Koot ja asiakaspalvelu ovat ongelma jutun mukaan.

*Aliexpressistä

Vierailija
7/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin. Ohutta hiostavaa tekokuituista polyesterirättiä tuli. Joo on pehmeä ja viileä päällä niin kauan kunhan ei ole kuuma, kun hikoat polyesterk liimautuu inhottavasti ihoosi.

Tilasin myös mustat farkkuleggarit, ne vaikutti paremilta mutta en oo testannut vielä kunnolla.

Vierailija
8/28 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaverin yllytyksellä biker-shortsit, legginssit ja topin Halarasta. Ovat yllättävän hyvää laatua, ihan samaa tasoa mitä perus urheilubrändien tuotteet. Olisin halunnut palauttaa pari tuotetta kun tuli valittua väärä väri tai malli. Eivät suostuneet ottamaan tuotteita vastaan vaan sain yritykseltä lahjakortin vastaavasta arvosta! Eniten mietityttää mistä tuotteet ovat peräisin (Kiinasta?), tuskin ovat mitään kovin ekologisia tuotteita.

Vierailija
9/28 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko näistä tullimaksua?? En saanut oikein selville mistä tuotteet lähetetään..

Vierailija
10/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tullimaksua. Taisivat tulla Hollannista.

Vierailija
11/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sieltä 4 housut ja tykkään tosi paljon. Materiaali on hyvää, eivät mene pesussa miksikään ja koko oli se mitä luvattu. Voin suositella. Tilasin myös suurempia kokoja joita en pystynytkään hakemaan postista. Laskun mitätöinti onnistui yhdellä sähköpostilla. Koko olisi kuitenkin ollut liian suuri.

Vierailija
12/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nuo ovat "halal", niin silloin ok, mutta mikäli ei niin sitten ei.

Vierailija
13/28 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tilata urheilupaidan, mutta mietin näkyykö hikiläikät kuinka pahasti?😅

Vierailija
14/28 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parit housut, ovat trackingin mukaan jo Suomessa (lento Kiinasta), mutta en ole vielä saanut.

Vierailija
15/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tilaamaan tuotteita marraskuussa 266€ edestä. En tiedä mitä liikkui päässä. Palautus Halaraan ei onnistu. He antavat osoitteen, johon mikään toimipiste ei suostu lähettämään, eivät kuulemma mene perille. Tästä kaikesta Halara tarjosi 20€ lahjakortin. Sanovat olevansa niin nuori brändi, että heillä ei ole erikseen mitään palautustunnuksia.

Vierailija
16/28 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostais ne farkut missä on leveämmät lahkeet. mitä kokoa ne silleek vastaa eli jos on 38/40 niin otetaanko sieltä se sama koko vai onko ne minipieniä kiinalaisten kokoja? onko laatu hyvää? 

Vierailija
17/28 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/28 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen sai kyllä palautettu, mutta palautus pitää itse maksaa joka oli 22e 🤣

Vierailija
19/28 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen sai kyllä palautettu, mutta palautus pitää itse maksaa joka oli 22e 🤣

Vierailija
20/28 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sieltä tilannut muutaman kerran ja osa vaatteista ollut superkivoja esim. cargo-housut ja joggerit. Farkut haisee pahalta, mikä saa miettimään, että onko ne ihan turvallisia käyttää vai onko myrkkykemikaaleilla kyllästetty. Farkut on tosi pehmeitä ja venyviä eli miellyttävät päällä, ei siis mitään oikeeta farkkukangasta. Muut vaatteet ei ole haisseet. Yhdet farkut oli superisoa kokoa, kannattaa tsekata muiden arviot. Tilaukset tulleet itselle viikossa ja olen pystynyt koko ajan seuraa tilauksen kulkua.