Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olen huonolla tuulella niin mies alkaa sössöttämään että mikä sulla on. Laittaa raivoksi sellanen!

Vierailija
19.06.2023 |

Kun on menkat niin hormoonit hyrrää. Ärsyttää toi perässä juokseminen ja mielistely! Tekeekö muiden miehet samaa?!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies vaihtaa parempaan.

Vierailija
2/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Eivät naiset oikeasti ole näin vittumaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on?

Vierailija
4/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulle nyt tuli. Onko kaikki hyvin?

Vierailija
6/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPM AV mamma. Huisia 🤣

Vierailija
7/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysyy mikä on. Vastaa siihen? Luettele 4 syytä vaikka, jos haluat. Älä kuljeskele niin että toinen juoksee perässä. Ole hetki paikoillaan. Sitten erilleen. Ero jos sössöttäminen ärsyttää?

Vierailija
8/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että haluat mököttää yksin.

Vierailija
9/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa epäkohtelias, kun hän on huolestunut tilanteestasi.

Vierailija
10/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naiset, naiset..

Vierailija
11/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies käyttäytyis noin typerästi niin heittäisin sen pihalle.

Vierailija
12/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raskaana, olen synnyttänyt, olen kärsinyt älyttömistä kuukautiskivuista siis niistä etten kunnolla pysty kävelemään ja kipu ollut kuin synnyttämään lähdössä, silti olen pystynyt olemaan mököttämättä ja raivostumatta. Nytkin kun on vaihdevuodet en raivoa. Ja olen aina ollut sitä mieltä, että vain hankala luonteinen ihminen selittää hormooneillaan oman huonon luonteensa.

Vierailija
13/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä teräaseella rintaan, oppiipahan olemaan.

Vierailija
14/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut raskaana, olen synnyttänyt, olen kärsinyt älyttömistä kuukautiskivuista siis niistä etten kunnolla pysty kävelemään ja kipu ollut kuin synnyttämään lähdössä, silti olen pystynyt olemaan mököttämättä ja raivostumatta. Nytkin kun on vaihdevuodet en raivoa. Ja olen aina ollut sitä mieltä, että vain hankala luonteinen ihminen selittää hormooneillaan oman huonon luonteensa.

Minä myös olen synnyttänyt. Pahin oli, kun spinaalipuudutusta vielä laitettiin, kun ponnistusvaihe alkoi.

Voin kertoa, että jos valitsemaan joutuisin, niin mieluummin ottaisin ne parin päivän fyysiset kivut kuin viikon kestävän hormonaalisen masennuksen, johon liittyy pahimmillaan jopa itsetuhoisuutta.

Vierailija
15/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun huono olo ei ole miehen syytä, älä sille raivoa.

Mutta jos se tulee viereen lässyttämään, kun haluaa olla yksin?

Vierailija
16/27 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et ole kärsinyt PMS:stä, se on ihan eri vaiva ja toisilla karmea. Omalla kohdalla onneksi lääkitys auttaa, muuten saattaisin syyllistyä henkirikokseen. Sinänsä toki olet oikeassa siinä, että huonoa käytöstä ei mikään sairaus oikeuta.

Vierailija
17/27 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsyttävää tuollainen lässytys

Vierailija
18/27 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et puhu tervenä päivänäsi asiasta miehellesi?  Asia ei paranne tällä valittamalla on totuus.

Vierailija
19/27 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirauta tikut niin auttaa

Vierailija
20/27 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sitä ihmistyyppiä, että minua ärsyttää ja minua ketuttaa ja minua kututtaa ja minua jurppii ja minä minä minä jonka tunteiden ympärillä koko maailma pyörii... sössöttää ei saa, mutta mahtaisiko raivostuttaa yhtä lailla, jos ei huomioisi mitenkään...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme