Hintataso entisissä "halvoissa" maissa (esim. Itä-Eurooppa)
Voin kertoa, että hintojen takia tänne Itä-Eurooppaan ei juurikaan kannata enää matkustaa. Täällä on Euroopan ankarin inflaatio. Hinnat aika suomalaisia. Ravintoloissa on kylläkin yleensä halvempaa.
Tällaisille "väliaikaisille asujille",(kolme kuukautta), hinnat on aika samat kuin Suomessa, jos ei tiedä oikeita paikkoja. Kauhistuttaa kyllä paikallisten kyky ostaa mitään, kun tulotaso on suurin piirtein 30% (?) suomalaisesta. Bensakin on aika samanhintaista.
Muuten kyllä suosittelen kaikenlaista matkailua, ei vain kannata aina yrittää tehdä sitä siksi, että "on niin halpaa".
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Marinin aikana teitä nöyryytettiin.
Minun aikana teitä rääkätään kunnolla.
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa.
Me tyttöjen kanssa orjuutamme koko Suomen kansan, muu euroopppa on mukana asiassamme ja te alistutte tahtooni,
sillä minä olen teidän herranne ja ulijumala.
Opro the Destroyer
Pera, nyt se korkki kiinni tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa.
Me tyttöjen kanssa orjuutamme koko Suomen kansan, muu euroopppa on mukana asiassamme ja te alistutte tahtooni,
Opro the Destroyer
Pera, nyt se korkki kiinni tältä päivältä.
Pera shammu jo, Reiska on linjoilla, hik.
Opro the Destroyer