Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet juhannuksena?

Vierailija
19.06.2023 |

Minä ajattelin katsoa lintuja ja ihmisiä ikkunastani ja jos ei hellettä niin menen pesemään mattoja. Humalaiset ihmiset kierrän kaukaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panen neekri´n kanssa

Ootko giver vai taker?

Vierailija
22/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä aatoksi ja juhannuspäiväksi Helsinkiin katsomaan olisiko siellä mitään tapahtumia tai ihmisiä missään. Sunnuntaiksi menen töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tehdä jotain, mutta viimeiset 10 vuotta olen istunut yksin neljän seinän sisällä. Ei ole ollut lainkaan kavereita ja tätä rataa tämäkin juhannus. :(

Vierailija
24/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Oikeastaan tekisi mieli viettää kaupunkijuhannus ja lähteä johonkin kivaan kaupunkiin viikonlopuksi. Onko ehdotuksia?

Vierailija
25/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panen neekri´n kanssa

Saatat saada taudin.

Vierailija
26/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että jokainen tähän ketjuun vastaaja tulee olemaan humalassa koko viikonlopun. Minä myös.

Vierailija
27/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tehdä jotain, mutta viimeiset 10 vuotta olen istunut yksin neljän seinän sisällä. Ei ole ollut lainkaan kavereita ja tätä rataa tämäkin juhannus. :(

Yksin voit mennä kävelylle ja katsomaan luonnoneläimiä metsiin tai järvelle. Voit mennä vaikka kalastamaan, jos asut maalla. 

Vierailija
28/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että jokainen tähän ketjuun vastaaja tulee olemaan humalassa koko viikonlopun. Minä myös.

Mulla ei ole kaljarahoja, niin en varmasti. Totuus on, että olen ollut koko elämän ajan jokaisen juhannusaaton selvinpäin. Tää on jännä fakta, koska en ole aina lasiin sylkenyt. 

Vierailija
29/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun olisi ystäviä. Voisi odottaa innolla tällaisia juhlapäiviä. Mutta kun ei ole. Varmaan ostan jotain herkkuja ja pari saunaa juomaa, ja niiden kanssa sitten tuossa terassilla istun.