Mitä teet juhannuksena?
Minä ajattelin katsoa lintuja ja ihmisiä ikkunastani ja jos ei hellettä niin menen pesemään mattoja. Humalaiset ihmiset kierrän kaukaa.
Kommentit (29)
Ajattelin mennä aatoksi ja juhannuspäiväksi Helsinkiin katsomaan olisiko siellä mitään tapahtumia tai ihmisiä missään. Sunnuntaiksi menen töihin.
Haluaisin tehdä jotain, mutta viimeiset 10 vuotta olen istunut yksin neljän seinän sisällä. Ei ole ollut lainkaan kavereita ja tätä rataa tämäkin juhannus. :(
En tiedä vielä. Oikeastaan tekisi mieli viettää kaupunkijuhannus ja lähteä johonkin kivaan kaupunkiin viikonlopuksi. Onko ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
panen neekri´n kanssa
Saatat saada taudin.
Totuus on, että jokainen tähän ketjuun vastaaja tulee olemaan humalassa koko viikonlopun. Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä jotain, mutta viimeiset 10 vuotta olen istunut yksin neljän seinän sisällä. Ei ole ollut lainkaan kavereita ja tätä rataa tämäkin juhannus. :(
Yksin voit mennä kävelylle ja katsomaan luonnoneläimiä metsiin tai järvelle. Voit mennä vaikka kalastamaan, jos asut maalla.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että jokainen tähän ketjuun vastaaja tulee olemaan humalassa koko viikonlopun. Minä myös.
Mulla ei ole kaljarahoja, niin en varmasti. Totuus on, että olen ollut koko elämän ajan jokaisen juhannusaaton selvinpäin. Tää on jännä fakta, koska en ole aina lasiin sylkenyt.
Voi että kun olisi ystäviä. Voisi odottaa innolla tällaisia juhlapäiviä. Mutta kun ei ole. Varmaan ostan jotain herkkuja ja pari saunaa juomaa, ja niiden kanssa sitten tuossa terassilla istun.
Ootko giver vai taker?