Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kehtaisit istua kahvilassa jos ostat vain yhden kahvikupin?

Vierailija
19.06.2023 |

Käyn välillä läppärin kanssa istumassa kahvilassa ja siinä helposti vierähtää aikaa. Kuinka kauan sinun mielestä on ok olla kuluttamassa kahvilan penkkejä jos ostin vain yhden kahvikupin? Oletuksena, että tunkua sille istumapaikalle ei ole.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä ihmisiä, jotka menevät kahvilaan notkumaan. Läppäritöitä voi tehdä kotona rauhassa ja paremmin. Kahvitkin voi kyllä kitata kotona halvemmalla. Menen kyllä mieluummin kirjastoon kuin kahvilaan. Nyt kun on lämmin voi mennä kaverin kans ulos piknikille. Kahvit termariin ja pullat pussiin. Olenkin vissiin vanhanaikainen.

Voi ja voi ja voi. Voi olla juomatta kokonaan kahvia, voi olla käymättä kirjastossa, voi olla tapaamatta kavereita, voi olla käymättä ulkona jne. Voi tehdä tai olla tekemättä lukuisia asioita.

Vierailija
22/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten kahvila voi kannattaa, jos ihmiset istuvat siellä pitkään. Siis niin pitkään, että tekevät läppärillä kaikessa rauhassa töitään.

Luulisi, ettei kahvila kannata, jos siellä ei ole vaihtuvuutta. Iso vuokra, henkilökunnan palkat ja sivukulut, sähköt ym.

Jos ihmiset ostaa vain kahvin ja leivonnaisen, miten voi kattaa kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kahvikupin. Hmm, ehkä puoli tuntia.

Vierailija
24/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvila on muuten kovin tyhjä niin silloin on yrittäjälle parempi että siellä joku notkuu. Täydessä paikassa istun sen aikaa mitä kahvin juomiseen kuluu tai sitten ostan kahvin jälkeen jotain lisää.

Vierailija
25/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on välillä käytännöllistä tehdä etätyöpäivä osittain kahvilasta käsin. Silloin olen tullut aamulla kahvilaan ja ostanut sieltä aamupalan ja kahvin. Olen istunut siellä läppärin kanssa töitä tehden, kunnes tulee nälkä. Sitten laitan läppärin pois ja käyn ostamassa samasta kahvilasta itselleni lounaan ja syön siellä kahvilassa. Uskon kahvilan olleen vain tyytyväinen, kun ostan sieltä sekä aamiaisen että lounaan.

Ei tartte jäädä asumaan.minua ainakin keljuttaa mennä kahvilaan jos siellä on teidänlaisia istumassa eikä ole aikomustakaan lähteä pois.

Minulle ei olekaan olennaista, keljuttaako muita asiakkaita, vaan keljuttaako kahvilan omistajaa. Ruuhkaiseen kahvilaan en tietenkään jäisi läppärin kanssa, eihän siinä ole työrauhaakaan. Silloin kun olen jäänyt kahvilaan läppärin kanssa seuraavaan ateriaan asti, ei ole ollut muita asiakkaita mailla eikä halmeilla ja siten hyvä työrauha.

Vierailija
26/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä ihmisiä, jotka menevät kahvilaan notkumaan. Läppäritöitä voi tehdä kotona rauhassa ja paremmin. Kahvitkin voi kyllä kitata kotona halvemmalla. Menen kyllä mieluummin kirjastoon kuin kahvilaan. Nyt kun on lämmin voi mennä kaverin kans ulos piknikille. Kahvit termariin ja pullat pussiin. Olenkin vissiin vanhanaikainen.

99% työpäivistä teenkin kotona. Työnantajalle on aivan sama missä työskentelen, joten voin ihan hyvin sen 1% työpäivistä työskennellä vaikka kahvilassa jos se sattuu olemaan käytännöllistä eikä kahvilanpitäjä siitä suutu.

Vierailija
27/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kauan kuin seralaisellani on  aikaa ja halua istua kahvilassa.

28/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kahvia, en kuppia ja hyvinkin joisin kahviani tunnin verran jos ei ole hätää minnekään, muuten ehkä vartin.

Vierailija
29/29 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän