Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosketuksen puute

Vierailija
18.06.2023 |

Muutoin huomaavainen puoliso ei juuri vastaa kosketuksiin, tekee aloitteita seksiin 2-4 kertaa kuukaudessa, jos itse yritän ehdottaa niin 4/5 kerrasta saan pakit. Vielä jotenkin pystyn elämäänsä näin vähällä seksillä mutta repii sydäntä kun en tule halatuksi tai saa silityksiä tai hipsutusta. Haluaisin vaan kokea olevani rakastettu. Muita naisia jotka kärsii vastaavasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano siitä miehellesi ja vaadi läheisyyttä. Sano, että kärsit halipulaa, etkä kestä ilman.

Tein näin vaimolleni kun hän jostain syystä stressaantuneena alkoi ottamaan etäisyyttä. Siitä lähtien oltu läheisempiä kuin koskaan.

Vierailija
2/19 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää "hipsutelko"! Ei saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiä kärsii paljo suurempi osa vast tilanteessa, asialle vaan ei voi mitää ennenku naiset herävät

Vierailija
4/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kirjoitti:

Meitä miehiä kärsii paljo suurempi osa vast tilanteessa, asialle vaan ei voi mitää ennenku naiset herävät

Juurikin näin. Minäkin olen aina vaimoa kosketellut ohimennen ja muutenkin. Haluaisin usein illalla ja aamulla halia ja pussailla sängyssä mutta se ei vaimoa ainakaan enää kiinnosta. Illalla selailee puhelinta siihen asti, että alkaa nukkumaan ja jos sen jälkeen tai ennen sitäkin yrittää halia niin tulee kiire alkaa nukkumaan. Ja aamulla henki haisee, eikä riitä, että kävisin pesemässä hampaat vaan omakin henki kuulemma haisee eikä jaksa lähteä pesemään niin turhan asian takia.

Olenkin lopettanut lähes kaiken koskettelun kun hän on niin kylmä minua kohtaan. Katsotaan mihin tämä johtaa, tuskin ainakaan menee paremmaksi.

Ja kyllä olen yrittänyt sanoa kuinka kaipaisin hänenkin kosketusta. Voihan se tietysti johtua jostain lapsuuden traumoista kun kotona ei ole tottunut saamaan juuri muuta huomiota kuin negatiivista palautetta.

Vierailija
5/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä kirjoitti:

Juurikin näin. Minäkin olen aina vaimoa kosketellut ohimennen ja muutenkin. Haluaisin usein illalla ja aamulla halia ja pussailla sängyssä mutta se ei vaimoa ainakaan enää kiinnosta. Illalla selailee puhelinta siihen asti, että alkaa nukkumaan ja jos sen jälkeen tai ennen sitäkin yrittää halia niin tulee kiire alkaa nukkumaan. Ja aamulla henki haisee, eikä riitä, että kävisin pesemässä hampaat vaan omakin henki kuulemma haisee eikä jaksa lähteä pesemään niin turhan asian takia.

Olenkin lopettanut lähes kaiken koskettelun kun hän on niin kylmä minua kohtaan. Katsotaan mihin tämä johtaa, tuskin ainakaan menee paremmaksi.

Ja kyllä olen yrittänyt sanoa kuinka kaipaisin hänenkin kosketusta. Voihan se tietysti johtua jostain lapsuuden traumoista kun kotona ei ole tottunut saamaan juuri muuta huomiota kuin negatiivista palautetta.

Hyvin tyypillinen tilanne.

Nuorena/ seurustelun alussa nähdään paljon vaivaa siihen että saisi kosketusta tai seksiä.

Sitten tulee parisuhde ja arki, ja nähdään kauheasti vaivaa kosketuksen ja seksin välttelemiseksi.

On liian kuuma/ kylmä. Tulee hiki/ vilu. Lapset voi herätä. Joku voi herätä. Nukuttaa. Oksettaa. Pierettää. Pää on kipeä. Maha on kipeä. Jonkun pää voi olla kipeä. On paha mieli. On hyvä mieli, älä pilaa sitä ehdottelemalla. En jaksa, pitäisi sitten käydä pesulla. Kävin just äsken pesulla, en halua enää mennä. Lakanat likaantuu. Tyynyliina likaantuu. Joku likaantuu jossakin. Nyt nukutaan.

Vierailija
6/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kirjoitti:

Nuorena/ seurustelun alussa nähdään paljon vaivaa siihen että saisi kosketusta tai seksiä.

Sitten tulee parisuhde ja arki, ja nähdään kauheasti vaivaa kosketuksen ja seksin välttelemiseksi.

On liian kuuma/ kylmä. Tulee hiki/ vilu. Lapset voi herätä. Joku voi herätä. Nukuttaa. Oksettaa. Pierettää. Pää on kipeä. Maha on kipeä. Jonkun pää voi olla kipeä. On paha mieli. On hyvä mieli, älä pilaa sitä ehdottelemalla. En jaksa, pitäisi sitten käydä pesulla. Kävin just äsken pesulla, en halua enää mennä. Lakanat likaantuu. Tyynyliina likaantuu. Joku likaantuu jossakin. Nyt nukutaan.

Sitten tehdään kuten itse tein ja otin härkää sarvista. Totesin vaimolle, ettei ole pakko suostua seksiin, saa päättää milloin haluaa, mutta halaamiseen on pakko suostua. Sanoin kärsiväni halipulasta. Sanoin senkin, ettei tarvitse välittää jos kaluni keulii osaa ihan varmasti laskea itsestään alaskin. Siinä kävi kuten ajattelinkin, vaimon seksihalut lisääntyi suuremmasta hali- ja huomiomäärästä. Saanut siitä lähtien osoittaa rakkautta, halujani ja hyväillä pillua päältä halujeni mukaan. Nykyisin vaimoni jo huolestuu, jos en aina ole hyväilemässä.

Vierailija
7/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä kirjoitti:

Sitten tehdään kuten itse tein ja otin härkää sarvista. Totesin vaimolle, ettei ole pakko suostua seksiin, saa päättää milloin haluaa, mutta halaamiseen on pakko suostua. Sanoin kärsiväni halipulasta. Sanoin senkin, ettei tarvitse välittää jos kaluni keulii osaa ihan varmasti laskea itsestään alaskin. Siinä kävi kuten ajattelinkin, vaimon seksihalut lisääntyi suuremmasta hali- ja huomiomäärästä. Saanut siitä lähtien osoittaa rakkautta, halujani ja hyväillä pillua päältä halujeni mukaan. Nykyisin vaimoni jo huolestuu, jos en aina ole hyväilemässä.

No voi juku!!!  Kerro ihmeessä lisää, en ole koskaan tuommoisesta täällä kuullutkaan! 

Vierailija
8/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Olen miehelle niin monta kertaa puhunut läheisyyden puutteesta, ei haleja eikä suudelmia, ei kosketuksia arjessa. Yksin ei jaksa enää yrittää. Nyt saa ukko olla rauhassa. Ei sitä enää seksikään kiinnosta. Olen harkinnut eroa vaikka yhteistä elämää takana 25v.

N42

Vierailija
9/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Olen miehelle niin monta kertaa puhunut läheisyyden puutteesta, ei haleja eikä suudelmia, ei kosketuksia arjessa. Yksin ei jaksa enää yrittää. Nyt saa ukko olla rauhassa. Ei sitä enää seksikään kiinnosta. Olen harkinnut eroa vaikka yhteistä elämää takana 25v.

N42

Vierailija
10/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kirjoitti:

Ootko gallupin tehnyt aiheesta? Miehet eivät itsekkyyttään tajua enää toisen tarpeita, kun itseltä into laantuu. Kaikki läheisyys ja seksi ainoastaan omasta seksin tarpeesta, ja kun ne loppuu loppuu muukin. Sit on turha ihmetellä, ku muija häipyy.

Vierailija
11/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano siitä miehellesi ja vaadi läheisyyttä. Sano, että kärsit halipulaa, etkä kestä ilman.

Tein näin vaimolleni kun hän jostain syystä stressaantuneena alkoi ottamaan etäisyyttä. Siitä lähtien oltu läheisempiä kuin koskaan.

Mä olen ainakin miljoona kertaa sanonut, ei vaikutusta.

Vierailija
12/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin miljoona kertaa sanonut, ei vaikutusta.

No sitten kannattaa korottaa panoksia ja ilmoittaa, ettei varmaan sitten harrasteta seksiäkään tai että alkaa hakemaan läheisyyttä muualta. Syystä, että jos läheisyys katoaa on parisuhde muutenkin jo tulossa tiensä päähän. Kannattaa pitää omista vaatimuksista kiinni. Elämä on liian lyhyt aika elää ilman läheisyyttä jq rakkautta, saati m.kkujen kanssa. Puolisolle pitää pystyä pitämään puolensa ja asettamaan omat rajat, minkä sisällä parisihde elää.

14/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin kirjoittaisit meidän avioliitosta. Meillä ei vaimoa kiinnosta seksi. Häntä ei saa hieroa koska se voi johtaa seksiin. Parempi olla kauempana ja runkata vain yksin itku silmässä lakanaan. Jääköön vaimo ihmettelemään yksin maailman menoa

Vierailija
15/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen se on, sanoo vaan että saat kuitenki noin viikkoon, ehkä kohta kahteen,ajat muuttumassa ja sietokykyäni kasvatetaan.stressi ym kaikki vie jäsen kyvyn relata

Vierailija
16/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Miten kohtaisimme, luonnossa vai pelikentäl

Vierailija
17/19 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Kun ei tunne tilannetta, ihmisiä.jne.

Ja kun ei ole sen parisuhde-/seksiterapeutin koulutusta..

Niin vaikea sanoa mitään.

Vierailija
18/19 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Kun ei tunne tilannetta, ihmisiä.jne.

Ja kun ei ole sen parisuhde-/seksiterapeutin koulutusta..

Niin vaikea sanoa mitään.

Parisuhde-, tai seksuaaliterapeutin koulutukset ovat isoja vitsejä. Eivät ne mistään mitään tajua.

Vierailija
19/19 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40471 kirjoitti:

Aivan kuin kirjoittaisit meidän avioliitosta. Meillä ei vaimoa kiinnosta seksi. Häntä ei saa hieroa koska se voi johtaa seksiin. Parempi olla kauempana ja runkata vain yksin itku silmässä lakanaan. Jääköön vaimo ihmettelemään yksin maailman menoa

No lähde nyt jo, äläkä ulise joka keskustelun täytteeksi kurjuuttasi. Hyväksyt itsekin tilanteesi jäämällä. Vai onko velkaa enemmän kuin omaisuutta?