Ei nähty miehen kanssa koko viikkoon ja sitten laittaa tänään tuntia aikaisemmin ettei jaksakaan tulla
Ensin kyseli onko mun luona kuuma ja sitten ei jaksakaan tulla. Oli viikon lapsensa kanssa, eikä tämän takia voitu nähdä lainkaan eikä laitettu mitään viestiä koko viikon aikana. Yleensä on sitten tullut su illalla kun lapsi yleensä on ollut vain joka toisen vklopun miehen luona. Nyt kesällä joka toinen viikko, jonka ajan vietän erillään.
Olin koko päivän jo odottanut että nähdään. Sitten laittaa tuntia ennen ettei vaan jaksa. Olisi edes laittanut jo ajoissa päivällä ettei vaan jaksa nähdä ja että vaikka huomenna sitten. Mutta ei. Itkettänyt ja harmittaa. Miksi suostun tällaiseen toisen kaksois elämään, jossa itselläni ei ole selkeästi mitään todellista arvoa miehen ajatuksissa tai elämässä.
Kommentit (30)
Laita AP Hänelle täma aloitusviestisi, jotta hän ymmärtää, kuinka tärkeä Hänelle olet ja että Hän saa oikeanlaista pohdittavaa.
Kuinka kauan olette olleet yhdessä ja oletko ollenkaan tavannut lasta? Ymmärrän että heti ei lapsen eteen tuoda uutta kumppania. Minä en edes seurustele, mutta kyllä lapseni on nähneet tämän vakikaverini. Toki siihen meni lähes 2 vuotta, kun alkuun homma oli ihan vaan pelkkää seksiä. Sittemmin ollaan välillä vietetty aikaa muutenkin ja nykyään välillä myös lapsiviikolla. Lapset ei ole ihan pieniä enää ja kaveriksi olen hänet esitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat niin rasittavalta takertujalta että en ihmettele yhtään.
Kaikkea muuta kuin takertuja, sanoisin. En minä kumminkaan haluaisi seurustella tyypin kanssa, josta ei mitään kuulu koko viikkona. Jos seurustelen, koen, että joka päivä on jotakin kommunikaatiota.
Ei tuossa ole muuta outoa, kun että miksi ette ole viikolla olleet missään yhteydessä? Tietysti sitä pitäisi soitella joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole kumppani, vaan tarpeentyydyttäjä. Sinulle ei nyt tänään ollut tarvetta.
Niin, varmaankin vanha suola janottanut.
Vierailija kirjoitti:
No kyse ei ole enää edes pienestä lapsesta. Eikä pointti ole se vaan että ei laittanut ajoissa viestiä niin olisin ollut tietoinen asiasta. On kuitenkin aina ollut tullut sunnuntaisin. Ja varmaankin juuri seksin takia. Ja nyt kun ei tee mieli koska kuuma niin ei tule eikä edes vaivaudu ajoissa ilmoittamaan asiasta. Koko viikkoon en ollut kuullut hänestä en sanallakaan.
En lukenut ketjua vielä tämän pidemmälle, mutta tämähän kuullostaa aivan identtiseltä tapaukselta kuin mies, jota tapailin pari vuotta sitten. Vaihtopäivää myöten. Lapsia oli yksi teini-ikäinen moniongelmainen tytär, joka pompotteli isäänsä miten lystäsi. Aivan kauhea suhde, jossa olin jokatoinen viikko hyllytettynä.
mitä se mies laittaa? vieläkin mietin.
Onpa tympeitä vastauksia. Yleensä se selittyy sillä, että ihmiset ovat omiin elämiinsä pettyneitä ja sitten haluavat kiusata ketjun aloittajaa. Ja sitten ihmisillä on surkeat luonteet, pikkumaisia ja negatiivisia. Ole ap iloinen siitä ettei sinulla ole tarvetta saada kenellekään kostoksi huonoa fiilistä jos itsellä on matalapainetta.
Miehet nyt usein ovat laiskoja ja itsekkäitä. Joten paras tapa saada oma elämä itselle mielekkäämmäksi on ottaa itseään niskasta kiinni ja järjestää ohjelmaa. Sitkeästi joku kiva juttu jokaiselle päivälle ettet ole riippuvainen miehen viitsimisestä. Lapsenhoito viikon verran ja kuumuus voivat flegmaatisoida miehen. Mutta koska lapsi on aina etusijalla niin ei pidä jäädä odottamaan huomion armopaloja.
Reippaasti siis itse liikkeelle ja anna miehen rauhassa levähtää viikko. Annapa miehen kysellä sinun perääsi. Kaikki osaavat vetää käteen niin ei seksin vuoksi tarvitse jäädä kerjäämään huomiota.
Onni on omissa käsissä, no, monellakin tavalla :D ja nyt ilmat hellivät ihmistä, pieniä juttuja voi kehitellä arkeen ja tykätä itsestään. Mukavaa viikkoa sinulle ja kauniit unet!
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen ja tämä mies käytännössä ainut elämässäni. Siksi olenkin täysin itsestään selvyys hänelle. Koko ajan mennään vain hänen ehdoillaan.
Oman mielenterveytesi takia etsi ihminen, joka on valmis panostamaan suhteeseen yhtä paljon kuin itse olet. Ei tule toimimaan muuten, hajotat vain itseäsi pahemmin.
Kielii siitä että ei rentoudu täysin yhdessä, voi johtua persoonasta, jommankumman, tai on yksinkertaisesti vain päivittänyt perhesuhteitaan.