Testataanko näkijänlahjojani?
IHan vaikka kolmelle ensimmäiselle voitais tehdä testi. Eli kirjoittele jotain, vaikka elämäntilanteestasi tai muuta, semmoista jossa on sydän ja sielu mukana.. yritän sitten kertoa sulle mitä susta saan irti :) Ei siis ennustusta mutta tätä hetkeä ja mennyttäkin ehkä. Palautetta toivoisin miten meni :)
Kommentit (30)
ristiverinen 29-vuotias nainen.
kiitos
viestiäsi lukiessani nousi heti kuva sateenkaaresta.. mitä sitten tarkoittanee? mutta sinussa on nuo kaikki värit, ehkä kannattaisi ottaa selvää chakroista, tuntuu että olet sillä tavalla harvinaislaatuinen että nuo kaikki ovat sinulla tasapainossa jo nyt, vaikka et tiedäkään asiasta mitän (siis chakroista)
iloa myös.. luonteeltasi iloinen ihminen, naurat paljon ja koet onnen hetkiä päivittäin, tain ainakin ilon hetkiä :)))) tämä on vähän tynkä, mutta tuo sateenkaari sokaisi minut täysin :))
sinusta näen että hiustesi väri on vaalenaruskea, sellainen ristiverinen. mieskin näkyy, hän samaa sävyä, hieman tummempi. sinulla takana tummaan mieheen liittyvä suhde, joka tuonut murhetta. jotenkin tuo tumma mies sinua kiehtoo edelleen, ja koet surua takiaan. näkyy asunto, kaksikerroksinen, rivitalontyyppinen, lähellä jotain keskustaa. et välitä yöelämästä, baarit ei sinua kiehdo mutta siellä jkäyt, tähän liittyy jotenkin suru ja ahdistusta, etkä koe sitä omaksesi? lähelläsi vaaleahko mies, kummpanisi joka ei anna sinulle sitä mitä kaipaat mutta lapsen takia siihen jäät. olet jotenkin hukassa itseltäsi, kaipaat jotain jota ei elämässäsi ole.. mutta mieti, onko sem itä kaipaat todellakin tämän nykyisen arvoista? jotenkin löysät tiesi suhteisiin jossa sinua on loukattu, jotenkin kaipaat rinnallesi ihmistä joka käyttäytyy samoin kuin suhteessa josta sait haavoja vaikka tiedät että aprempi sinun on olla tässä missä nyt olet.. etsi itsesi, ystävä kallis.
26 vuotias avoliitossa oleva nuori nainen. 1 lapsi. Vaaleenruskeet punertavat hiukset.
Saatko mitään irti
-Minä
Mulla Lask. aika 20. päivä tätä kuuta. Milloin vauva syntyy?
heikko, luottamuspula vaivaa. Saammeko välimme kuntoon vielä? Ja miten lapset tulevat voimaan?
Kiitos!
Meillä on ollut hyvin vaikea vuosi takana ja nyt on pieni toivo, että monet asiat järjestyy järjestyy. Käykö niin? Asunkohan vielä Suomessa joskus? Lisää lapsia?
T: Rapukaksonen
Mulla punertavat, tummat hiukset.. 2 lapsen äiti, kotiäiti, mieskin on. Ikää 26v. Mitäs näet? Ammattiin/työhön liittyvät asiat minulla mielessä/ongelmana tällä hetkellä.
Kiitos!
sanoit kyllä että kolmelle ensimmäiselle, mutta kokeilen onneani ;)
mitä näet parisuhteestani? Olenko raskaana ja jos, kumpi tulossa? Näetkö mitään muuta? Sanoit, että et arvaile tulevaisuutta, mutta jos kurkkaisit vähän, niin näkyykö lapsia(..tyttöä..?) tai omaa taloa?
Kiitos jos voit vielä vastata!
T:nuori mamma