Aiotko saikuttaa huomenna?
Nyt on viimeiset hetket nauttia palkallisista saikkuvapaista!
Kommentit (34)
Ei tarvitse, koska huomenna vapaapäivä. Viikonloppu on mennytkin töissä.
En saikuta. Mulla on lomaa vielä viikko jäljellä ja mielelläni palaisin jo töihinkin. On tässä tullut reissattua ja tehtyä kaikenlaista, mutta meillä kotona on kuuma ja töissä uudet, ilmastoidut tilat. Ja kun työstänikin tykkään.
Aion, koska olen tehnyt sitä jo 3 kk. Olin leikkauksessa.
Saikulla olen huomennakin, niin kuin viimeisen puolentoista kuukautta tätä ennen. Odotan jo, että pääsen takaisin töihin. Tapanani ei ole turhaan saikuttaa, vain aiheesta. Nytkin toivun leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kun loma alkaa huomenna ma 19.6.
Neljä ihanaa, rentouttavaa viikkoa lomaa edessä.
Keskiviikkona lähdetään ajelemaan juhannuksen viettoon,
lapsuus-ja nuoruusajan maisemiin.
Hyvää lomaa, mutta jos olet persu tai kokkarisaasta niin ajakoon rekka päällesi. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsuus-ja nuoruusajan maisemiin.Hyvää lomaa, mutta jos olet persu tai kokkarisaasta niin ajakoon rekka päällesi. Amen.
Ei huolta, olen punikki ja homo.
En kun olen työtön ja menen pimeisiin hommiin.
En. Olen lomalla ja palaan juhannuksen jälkeen töihin. En aio silloinkaan saikuttaa. Vielä on kesää jäljellä ja järjestän vapaapäiväni niin että ehdin sekä virkistyä että palautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsuus-ja nuoruusajan maisemiin.Hyvää lomaa, mutta jos olet persu tai kokkarisaasta niin ajakoon rekka päällesi. Amen.
Meinaatko, että rekan alle vaan kaikki, jotka eivät ole työttömiä ja lomalla 365 päivää vuodessa? Vai mikä tuossa normaalissa lomanviettotaavassa nyt niin kismittää?
En ehtinyt aamulla suihkuun, enkä voi mennä hsisevana töihin, jään saikulle asiallisin perustein.
Aion saikuttaa huomenna. Eilen kurkkukipua, tänään päänsärkyä, oksettavaa oloa, lihakset kipeänä, iho kosketusarka, ja väsyttää vaikka nukuin hyvin. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Ja ei ole krapulasta kyse. En tiedä, mikä olo on huomenna, mutta en aio mennä töihin.
Ketuttaa, kipeänä olo on PASKAA!
Okei, mä saikutan mielelläni sitten syksyllä.