Naiset, keskusteletteko ystävättärienne kanssa...
Miestenne kalujen koosta?
Tyttöystäväni oli viikonlopun kotonaan ja hänellä oli ystävättärensä siellä vieraana. Ystävänsä oli kiinnostunut jostain miehestä ja oli sitten kysynyt että miten kondoomi oikein laitetaan paikoilleen ja pienessä hiprakassa ty:ni oli sitten todennut että harjoitellaan minun kondoomeilla. Hauskaksi tämän teki se että kyseessä oli 35v ja 40v naiset, jotka eivät siis tienneet miten kondoomi laitetaan paikoilleen... Koska kuulemma miehet yleensä tekevät sen. Ei se kuulemma ihan helppoa ollut. Lisämausteen tähän teki se että olivat huomanneet minun käyttävän XL-kokoisia kondoomeja. Se tuntui jonkinlaiselta egon kohennukselta. Toki olisin mielelläni antanut tyttöjen kokeilevan paikalleen laittamista minun kalullani, mutta aina ei voi voittaa.
Keskusteletteko naiset miestenne kalujen ominaisuuksista keskenänne?
Kommentit (9)
Naiset taisivat pujottaa kortsun nyrkin päälle ja fistailla toisiaan, ap.
Siksi XL
Mieheni sai kondoomista kondylooman.
Pitääkö kondoolissa käyttää kondooomiaaaa??
Kyllä puhutaan. Ystävättäreni ovat kateudesta vihreitä kun kerron kuinka haastavaa on saada edes XXXL kokoinen kondoomi mieheni kalun päälle joka erektiossa on paksumpi ja pidempi kuin 2 litran kokispullo.
Nauretaan yhdessä pienille pileille ja miesten omahyväiseen uskoon täydellisinä rakastajia. On ne noloja.
Nyt on viikkotapaamisissa pidetty raportteja "annetaan ymmärtää, mutta ei anneta"-skaboja joissa testataan kuinka matalalle mies saadaan luikertelemaan ja tekemään pillun toivossa juttuja. Oikeasti hauskaa! Pari kertaa tullut siiderit nenästä. Suosittelen kokeilemaan!
Miksi sulla olisi edes kortsuja jos olette pariskunta, taidat olla Porvoon seudulta?
Tosi hassua, kondoooomi nyt neljällä oolla.
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan yhdessä pienille pileille ja miesten omahyväiseen uskoon täydellisinä rakastajia. On ne noloja.
Nyt on viikkotapaamisissa pidetty raportteja "annetaan ymmärtää, mutta ei anneta"-skaboja joissa testataan kuinka matalalle mies saadaan luikertelemaan ja tekemään pillun toivossa juttuja. Oikeasti hauskaa! Pari kertaa tullut siiderit nenästä. Suosittelen kokeilemaan!
Me taas käydään poikaporukalla huorissa kun te naiset keskustelette kulleistamme. Ja kaiken lisäksi uskotte, että menemme kalaan. Idiootit.
Kondomihullu iski jälleen.