Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyntifirma jossa olen töissä päätti kolminkertaistaa työntekijäkapasiteettinsa ja laajentaa toimintaansa kuultuaan hallituksen uutiset

Vierailija
18.06.2023 |

Tervetuloa myymään aikakausilehtiä, sähkösopimuksis ja puhelin liittymiä naiiveille sinisilmille sekä helposti huijattaville vanhuksille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvää hommaa

Vierailija
2/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ne antaa potkut parissa viikossa jos ja kun kukaan ei osta mitään. Siksi edes työkkäri ei saa pakottaa noihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita paikkojahan on ollut vapaana tuhansia jo vuosikaudet, joten en tiedä mitä tämä teidän firmaan nyt noin kovasti vaikutti? Ette te sen enempää hakijoita saa, kuin ennenkään.

Vierailija
4/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa on lakisuunnitelmat, missä pitää olla lupa kohteelta, että hänelle saa soitella?

Vierailija
5/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän mielummin ranteet auki, kiitos.

Vierailija
6/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20029171

Siinä puhelinkusetuksen kohtalo

Vierailija
7/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveätä hommaa. Papukaijailua päivästä toiseen.. Ei tuota enää kukaan aikuinen ihminen tee. Palkatonta on ihan naurettavat.

Vierailija
8/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä tekee nytkin jo tiukkaa kun puhelimessa solmittu sopimus ei ole enää pätevä.

Vierailija
9/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita soittelee silloin tällöin ja keski-ikäisen naisen ääni yleensä.

Vierailija
10/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinani kauan kauan sitten mediaanipalkkaa. Tosin lomarahoja ei ollut, eikä työterveyttä ja sairastaminen meni käytännössä omaan piikkiin (myynti oli aina suurempaa kuin naurettava peruspalkka). Ja lisäksi menin rikki ja olen edelleen rikki. En pysty edelleenkään asioimaan puhelimessa normaalisti ilman lääkitystä.

Vierailija
11/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin minäkin perustaa yrityksen, joka ei maksa palkkaa. Sitten huutaa suurilla kirjaimilla, meillä on tuhansia työpaikkoja.

Vierailija
12/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä soitella puoluetoimistoihin, poliitikoille, työkkärin tädeille ja sedille yms.? Olen tulossa.

Vierailija
13/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, ne antaa potkut parissa viikossa jos ja kun kukaan ei osta mitään. Siksi edes työkkäri ei saa pakottaa noihin.

Äkkiäkös me muutetaan työkkärin ohjeistusta ja puhelinmyyntiinkin on lähdettävä karenssin uhalla. T. Kokoomus ja persut.

Vierailija
14/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään tekisin jos brutto olisi jotain 2500-3000 mutta vaikeaa päästä niihin ansioihin. Ihmisillä ei oikein ole varaa ostaa enää lehtiä.

Vierailija
15/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+35840923xxxx jatkuva häirintä eri alanumeroista

Vierailija
16/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin minäkin perustaa yrityksen, joka ei maksa palkkaa. Sitten huutaa suurilla kirjaimilla, meillä on tuhansia työpaikkoja.

Joo tämä, noissa pelkkä provikka lafkoissa yrittämisen riskit on ulkoistettu työntekijälle. Jos ei kauppaa, ei palkkaa. Se on väärin, koska myös työnantajan tekemiset vaikuttaa tulokseen esim. soittolistojen laatu. Yritäpä myydä MeNaisia vaikka joillekin Tekniikan Maailman kestotilaajille ja kuuntele naureskelua ja haistattelua se viikko. Tilille 0€, jos joku ei nyt läpällä sorru tilaamaan, kun saa kaupan päälle ihan Lumene huulipunan.

Vierailija
17/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly hoitaa

Vierailija
18/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä soitella puoluetoimistoihin, poliitikoille, työkkärin tädeille ja sedille yms.? Olen tulossa.

Orpon numero soittolistoille ihan ehdottomasti! Kyllähän hänen täytyy työntekoa ja yrittäjähenkisyyttä tukea kuuntelemalla paperilta luettuja myyntipuheita ja tilailemalla arvotonta roskaa.

Vierailija
19/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

painukoot vit--- kirjoitti:

+35840923xxxx jatkuva häirintä eri alanumeroista

Sitä puljua vastaan pitäisi jo nostaa joukkokanne. Suomen pahin puhelihäirikkölafka. Mulla on toistakymmentä niiden alanumeroa jo blokattu, mutta aina vaan tulee uusia.

Vierailija
20/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly hoitaa

Joo, ja joka viikko varoitellaan lehdissä, miten tuntemattomiin numeroihin ei saa koskaan vastata. Ja osa on koneella soitettuja huijauspuheluita. Myy siinä sitten puhelimitse jotain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan