Nainen, voisitko olla kaveri sellaisen naisen kanssa, joka myy seksiä?
Jos tulisitte kuitenkin hyvin juttuun. Olisitko asian suhteen avarakatseinen vai tiukkapipoinen?
Kommentit (60)
Hyvin harva itseään myyvä maksaa veroja tuloistaan. Miksi tukea edes ystävänä henkilöä, joka ylläpitää harmaata taloutta?
Olen ollut, ystävä myi seksiä muutaman vuoden. Vähän olin huolissani hänen turvallisuudestaan, mutta ei sattunut mitään.
Yksi ujo miespuolinen ystäväni kävi kerran maksullisella hakemassa kokemusta ja itsevarmuutta. Oli hyvä kokemus.
Opiskelukaverini myy seksiä, mutta ei se meidän kaverisuhteeseen ole vaikuttanut.
Mitä se kertoo ihmisestä, joka hakee ystävänsä ilotalosta?!
En. Hyi että! En voisi ymmärtää hänen arvomaailmaansa ollenkaan. Meillä ei olisi mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset myy seksiä. Toiset rahasta ja toiset muusta ylläpidosta yms.
Teinipoika fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo ihmisestä, joka hakee ystävänsä ilotalosta?!
Millä vuosisadalla oikein elät? Sun kivoin naapuri tai jopa ystäväsi voi olla luxusseuralainen :D Et vaan tiedä siitä yhtään mitään. Ei tarvita kuin se yksi tai kaksi vakio-asiakas-ta, jotka voivat taata hyvän toimeentulon, useimmilla oman ansiotyön lisäksi. Ilo- ja vaivaista-lot ovat menneiden vuosikymmenten juttu.
Toivottavasti Suomi lail-listaa valvotut bor-del-lit.
Minä voisin olla hyväkin kaveri. T. M53
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva itseään myyvä maksaa veroja tuloistaan. Miksi tukea edes ystävänä henkilöä, joka ylläpitää harmaata taloutta?
Koska hän myy omaansa, eikä siitä tarvitse maksaa veroja valtiolle. Etsi oikeat rikolliset ja tuomitse heidät. Hän on tuottava valtiolle, kun ostovoimansa lisääntyy ansioiden myötä. Lisäksi asiansa ei kuulu sinulle millään tavalla.
En.
En usko maailmoidemme kohtaavan.
Miksi en voisi? Jos siis täysin omasta tahdostaan olisi työn valinnut ja toimisi "yrittäjänä" eikä "työntekijänä". Aika vähän muutenkaan tulee kaverien kanssa töistä puhuttua.
Tyhmähän se on joka torttua ilmaiseksi jakaa.
Eihän siinä ole mitään pahaa, jos omasta tahdostaan hommaa tekee.
Jos mies käy vaikka vain t h a i -hieronnassa on se l u r j u s, jonka kanssa ei voi olla missään tekemisissä. Oma bestis taas voi olla i t s e ä ä n m y y v ä h u o r a, se ei haittaa yhtään.
En usko meillä olevan mitään yhteistä. Hän luultavimmin kyllästyisi antamaani asialliseen kritiikkiin, ja tiemme erkanisivat.
Tottakai, en hyväksy itsensä myymistä mutta ei se ystävyyttä estä. Varmasti minullakin on ajatuksia jotka eivät kaikkien ystävieni mielestä ole moraalisesti oikein.
Ihan hyvin voisin olla ystävä. Ei ystävien kanssa tarvitse elämänkatsomusten tai poliittisten suuntausten olla samoja. Enemmän keskustelua syntyy, jos eri mieltä asioista. Persoona ratkaisee.
Mielestäni seks*iä (tai itseään) myyvä lakaisee ongelmat yhteiskunnassa maton alle ja tekee muille naisille karhunpalveluksen. Koska ei ota esille ongelmakohtia. Paitsi yksi otti, mutta hänen sanomaa ei tuntunut kukaan tajuavan. Mitä useampi nainen puolustaisi pienituloisten/köyhien asemaa eikä usko heikentävään politiikkaan, varmasti jotain muutosta voisi tulla. Kun asioita tutkitaan Suomen ja ulkomaiden osalta. Se että ottaa rahan mutta ei korjaa pahaa epäkohtaa, luo muillekin ongelman ja alisteisen aseman. Osa aivopestynä myy ja jälkikäteen katuu, jos siitä tulee joku ongelma. Surullista.
Mikäs minä sitten olen tämän kaikkinaisetmyy-tyypin mukaan, kun mies ei anna, vaikka elättää? Varas?
Ystäväni myi nuorena vähän aikaa seksiä yhdelle asiakkaalle, oltiin silloin ystäviä ja ollaan edelleen kymmeniä vuosia myöhemmin. Koomista kyllä, suhtaudun miesten seksin ostamiseen kriittisesti! Mieluummin olisin parisuhteessa entisen seksin myyjän kuin ostajan kanssa.