Närpiö ja tomaatti/ kurkku viljely. Mitä paljastuikaan ?
Ei ihme että Eva Biaudet hermostui hallitusneuvotteluissa.
Kommentit (33)
Tänne tulija ei vaan tajua kuinka kallis maa Suomi on.
Täällä kaikki maksaa maltaita. En ymmärtä miten tästä selvitään kaikkinensa, politiikot toki lupaavat että hyvin käy kun vaan tulijat tulevat työtä tekemään. Joopa.
Kun ei suomalainenkaan enää tahdo pärjätä normityönteolla.
Riitelyksihän se menee tuolla uudella hallituksella. Se on juuri tämä asia, maahanmuutto, joka saa hallituksen hajoamaan. Jo ennen Joulua.
Onneksi Suomessa saa muitakin tomaatteja kuin Närpiön. Itse tykkään porilaisista Nams-tomaateista. Paljon parempia kuin Suomi-tomaatit yleensä.
Närpiössä taitaa olla tomaattimafia. Paljastakaa ihmeessä, saavat ihan törkeitä tukia tuollaiset. Tomaatilla rikkauksiin miljoonien tuilla. Sairasta minusta.
Ottaa sen verran päähän tämä suomenruotsalaisten m a m u t u s ja närpiöinti, etten ole toviin ostanut sikäläisiä vihanneksia kun rupeaa ärsyttämään jo kun niitä pelkästään näkeekin. Berneri lokasi Vallilan brändin minun (ja monen muunkin silmissä), ja tuntuu että RKP/Närpiö on tehnyt saman omalleen. Ihmiskauppakurkkuja ja suomalaisvihaa.
RKP:n prioriteetit alastomassa koreudessaan. Tätähän ne haluaa, toki mielellään hiljaa ja julkisuudelta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti hehkutettiin kuinka Närpiö onnistui työllistämään maahantulijoita.
Jep. :D
"Epäily: Suomenruotsalainen kasvihuoneyrittäjä yritti tuoda naista Vietnamista seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi"
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä. Sanoohan sen järkikin että kyse on aina rikollisesta toiminnasta jos kehitysmaista raijataan jonnekin Suomessa paljon väkeä yhtäkkiä "töihin". Ihan selvää ettei siinä mistään oikeista työehdon mukasista töistä ole kyse.
RKP ja kokkareet haluaa että tämmöstä touhua voi jatkossakin vapaasti harjottaa.
Rkp ja kokoomus laativat hallituksessa sellaiset lait että vastaavissa tulevissa tapauksissa se työntekijä on syyllinen ja joutuu maksamaan työnantajalle vähintään miljoonan korvauksina. Molemmissa puolueissa ollaan todella pettyneitä kaikenmaailman työntekijöiden oikeuksiin. Niistä pitää päästä eroon heti eikä vasta huomenna.
Toivottavasti Närpiössä olevat väärinkäytökset ja tukirahojen käyttö selvitetään juurta jaksaen.
Täällä etelässä paikallisesta kaupasta ei saa enää RKP:n hehkutteleman paikkakunnan kurkkuja, vaan vaihtoivat lennosta tavarantoimittajaa.
Sinisilmäiset ja nenästävedettävät kantasuomalaiset ovat kiltisti uskoneet Närpiön ihmeeseen. No, eräänlainen ihmehän tuo paikkakunta on.
Vieläkö joku ostaa sigg pack riistokurkkuja?
Minä en.
Tuollaisia ne suomenruotsalaiset ovat. Kyykyttävät ja hyväksikäyttävät vähempiosaisia
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku ostaa sigg pack riistokurkkuja?
Minä en.
En todellakaan osta. Enkä närpiön tomaatteja tai muitakaan kasviksia
Milloin me saadaan edes yksi tai kaksi positiivista uutista siitä että rehellisin keinoin tänne on tultu yrittämään.