Kertokaa huonoja asiakaspalvelukokemuksianne
Kerron yhden tapauksen viidentoista vuoden takaa:
Olin ruokaostoksilla Ilomantsin S-Marketissa ja pakatessani ostoksia pussiin vilkaisin samalla kuittia ja huomasin kassan laskuttaneen neljä ylimääräistä maitotölkkiä. Huomautin tästä aivan ystävällisesti, että hän laskutti minulta kahdeksan maitoa ja minulla on niitä vain neljä. Tämä tukeva nuori nainen sen sijaan, että olisi pahoitellut ja korjannut virheensä, töksäyttikin ylimielisesti "missäs ne loput on?"
Hämmentyneenä tietenkin näytin hänelle pussit ja ilman anteeksipyyntöä hän vain korjasi erheensä.
Asiakaspalvelija teki itse näppäilyvirheen ja syytti minua siksi aiheetta varkaaksi eikä edes pahoitellut syytöstään.
Kilttinä ihmisenä en laittanut tästä edes palautetta kauppaan mikä tietenkin oli typerästi tehty.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
En saanut Suomessa palvelua suomeksi kahvilassa Helsingissä.
Jännä kun ranskalaiset eivät suostu puhumaan Ranskassa muuta kieltä kuin ranskaa, niin se on hienoa. Vaan auta armias, kun suomalainen vaatii Suomessa palvelunsa suomeksi, niin se on tuomittavaa.
Tulit sitten idiootti tähänkin ketjuun itkemään, kun et saanutkaan kaikkien sympatioita omassa ketjussasi.
Yleisesti ottaen saan hymytöntä palvelua lähes kaikkialla, koska olen ruma. Pukeudun siististi ja olen ystävällinen, mutta vaikea minunkaan on hymyillä kun asiakaspalvelijan hymy hyytyy aina minun vuoroni koittaessa.