Miten Se teiltä on muka pois millainen herrasmies minulla on toiveissa
Kommentit (18)
Miksi kommentti pitäisi poistaa?
[x] Jonninjoutavaa paskaa
Ei haittaa koska olen ratkaisukeskeinen toiminnan mies, en ole alaleukaansa polviasennossa heiluttava ja kuun taivaalta lupaava herrasmies. Emme pariudu, voit jatkaa matkaasi.
Voisitko hakea sitä huomiota jostain muualta ehkä? Pliis.
Vierailija kirjoitti:
[x] Jonninjoutavaa paskaa
Tämmöinen vaihtoehto tarvittaisiin. Ihan vaan sitä varten että ei ihan kaikkea jonninjoutavaa joutuisi muut lukemaan. Laitetaan vaikka rajat isommaksi niin että tarvii 3x enemmän ilmoituksia. Ja sit vaikka joku vipu niille jotka haluaa myös lukea jonninjoutavaa paskaa niin voivat vielä nähdä
Vierailija kirjoitti:
En hae huomiota vaan varakasta herrasmiestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa sä haet. Olet munankipeä ja seinähullu vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni väärin. Olen munakipeä vanhapoika. Tuukko hakeen?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa koska olen ratkaisukeskeinen toiminnan mies, en ole alaleukaansa polviasennossa heiluttava ja kuun taivaalta lupaava herrasmies. Emme pariudu, voit jatkaa matkaasi.
Mitä jos aloitat sen ongelmanratkaisun itsestäsi niin jatketaan tästä aiheesta sitten vuosien kuluttua, kun ne on ratkottu.
Sulla ei sitten ole yhtään ystävää?
Oliko joskus ennenkuin aloit jankuttaa yhtä ja samaa paskaa aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni väärin. Olen munakipeä vanhapoika. Tuukko hakeen?
-ap
En voi olla vanhapiika koska nehän on epätoivoisia mä olen ollut tähän asti sinkku ihan omasta päätöksestä koska odotan sitä oikeaa
Koska et itse tarjoa yhtään mitään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Lienet tyhjäpää, joka ottaa jokaisen nollaprovonkin tosissaan. Onnea harhaluulojen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos aloitat sen ongelmanratkaisun itsestäsi niin jatketaan tästä aiheesta sitten vuosien kuluttua, kun ne on ratkottu.
Mikäs ongelma tuossa on? Ap sai tuossa viestissä ihan raatorehelliset pakit ja aukottomat perustelut kaupoan päälle.
Saat haluta just sitä, mitä mieli tekee. Kannattaa opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä.
Se pilaa tämän palstan meiltä muilta, kun sinä spämmäät ja jankuttat samasta asiasta kymmenien viestien verran. Se myös aiheuttaa ylläpidolle paljon turhaa työtä, kun he joutuvat poistelemaan viestejäsi.
Täällä on massapostitus kielletty, joten voisitko lukea keskustelun säännöt ja myös ymmärtää ne.
[x] Laiton sisältö
[x] Keskustelun sääntöjen vastainen sisältö