Uusi Hallitus: Äitiyspakkaukseen lisätään PALLO!!!
Purjehtija Multalan (kok.) Monivuotinen hanke tuotti tulosta.
Isot asiat olivat siis pöydällä. En sano tästä tämän enempää.
Muuten kuin että voihan vattu.
Kommentit (119)
Ajatelkaa mitä kuluja siitä seuraa kun aina 4 vuoden välein pannaan asiat uusiksi.
Enemmän säästettäisiin kun annettaisiin vaan kaiken olla ennallaan. Jos tavoitteena on siis säästäminen eikä mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi pyytää ruokaa, anna sille pallo.
Ei siinä pakkauksessa ole koskaan ennekään ruokaa ole ollut ja jos et pysty lapseasi ruokkimaan, niin jätä se lapsi tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka ihan vauvapakkaus? :)
Minä haluaisin vauvan. Mistä tuollaisen saa?
Joo kerrostaloon se pallo onkin sopiva, taas riidat lisääntyy. Ei sitten taas ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen
Luulen, että sen on pakko olla joku sukupuoleton väri. Ehkä beige?
Kannattaisi aloittajankin kiinnittää huomiota enemmän merkittäviin yksityiskohtiin kuin merkityksettömiin. Jankutus tuosta pallosta on vain ajan tuhlausta kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkauksen nimi kyllä pitäisi päivittää. Vaikka perhepakkaukseksi vai halutaanko edelleen että se äiti on ainoa, oikea vanhempi?? Ei ole tätä päivää.. .
Voisihan se olla vaikka "Naaraspuolisen äitioletetun pakkaus".
Eikö pakkaus kuulu toisellekin vanhemmalle ja nimenomaan lapselle? Äitiys ei ole tässä pulma, vaan se että rajaa isät ja lapset pois ja normittaa sitä äitiä ensisijaisena ja ehkäpä ainoana vanhempana. Onhan se isäkin/toinen vanhempi tai kannattais olla.
Pakkauksen saa äiti, kun äiti on ollut tietyn ajan raskaana. Sitä ei saa isä eikä vielä syntymätön lapsi. Samoin äitiysraha on tarkoitettu sille synnyttäjälle samoin kuin äitiysloma, ei sille toiselle mahdolliselle aikuiselle perheessä tai vauvalle.
Edelleenkään pakkauksen sisältö ei tule äidin käyttöön, vaan lapsen. Vai äitikö se ne potkarit kiskoo päälleen.
Vauvako ne itse kiskoo päälleen?
Se on perhepakkaus ja siitä piti jossakin vaiheessa poistaa kondomit. Nyt siis laitetaan ilampallo, onko väri sateenkaaren.
Pallo on sukupuolittunut poikien lelu.
Vierailija kirjoitti:
Pallo on sukupuolittunut poikien lelu.
Pallo pois ja kortsut tilalle. Vaatteiden väritys onkin ihan kaamea, lapsi on kuin huutoalaislapsi menossa myytäväksi noissa vermeissä. Pallolla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen
Luulen, että sen on pakko olla joku sukupuoleton väri. Ehkä beige?
Varmaan semmoinen sateenkaarenkirjava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkauksen nimi kyllä pitäisi päivittää. Vaikka perhepakkaukseksi vai halutaanko edelleen että se äiti on ainoa, oikea vanhempi?? Ei ole tätä päivää.. .
Voisihan se olla vaikka "Naaraspuolisen äitioletetun pakkaus".
Eikö pakkaus kuulu toisellekin vanhemmalle ja nimenomaan lapselle? Äitiys ei ole tässä pulma, vaan se että rajaa isät ja lapset pois ja normittaa sitä äitiä ensisijaisena ja ehkäpä ainoana vanhempana. Onhan se isäkin/toinen vanhempi tai kannattais olla.
Pakkauksen saa äiti, kun äiti on ollut tietyn ajan raskaana. Sitä ei saa isä eikä vielä syntymätön lapsi. Samoin äitiysraha on tarkoitettu sille synnyttäjälle samoin kuin äitiysloma, ei sille toiselle mahdolliselle aikuiselle perheessä tai vauvalle.
Edelleenkään pakkauksen sisältö ei tule äidin käyttöön, vaan lapsen. Vai äitikö se ne potkarit kiskoo päälleen.
Vauvako ne itse kiskoo päälleen?
Ja sinustako on tavoiteltava tila, että vain äiti pukee ja hoitaa? Molemmat vanhemmat vastuuseen. Ei tietenkään silloin, jos toista vanhempaa ei ole.
Joo, 5-10 kovaa tuntipalkkaa vetävää osaajaa kokoontuu päättämään 1euron pallon kohtalosta.
Vierailija kirjoitti:
Isyyspakkaus loistaa edelleen poissaolollaan tässä tasa-arvon mallimaassa.
https://www.kela.fi/isyyspakkaus
"Pahoittelut, sivua ei löytynyt!"
Jokainen voi itse käydä ostamassa lähikaupasta isukille makkaraa ja viiniä.
Onko nyt varmasti selvitetty ettei vauva joudu tällaisen verorahoitteisen pallon seurauksena hirmuiseen kannustinloukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi aloittajankin kiinnittää huomiota enemmän merkittäviin yksityiskohtiin kuin merkityksettömiin. Jankutus tuosta pallosta on vain ajan tuhlausta kaikin tavoin.
Hallituspuolueethan tässä ovat tuhlanneet aikaa tällaiseen tillin tallin idiotismiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt varmasti selvitetty ettei vauva joudu tällaisen verorahoitteisen pallon seurauksena hirmuiseen kannustinloukkuun?
Minua huolestuttaa valtion velalla kustannettavat pallot, jotka jälkipolvet joutuvat maksamaan. Korkoineen päivineen.
Vauvapakkaus olisi just hyvä! Kuvastaa paljon paremmin mistä kyse. Toivottavasti nimi vaihtuu lähivuosina!!!!