Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotka10: Uuden suomalaissarjan alku on niin järkyttävä, että

Kotka10
17.06.2023 |

"Uuden suomalaissarjan alku on niin järkyttävä, että katsoja purskahtaa itkuun."

En purskahtanut.

Enemmän tuli kyynel silmäkulmaan toisen jakson synnytyskohtauksessa.
Mitä tämä kertoo minusta?
Olen äiti, vauvat herkistää edelleen, mutta autokolari ei saa minua itkemään.

Muita jotka katsoneet tuota sarjaa jo?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sarja on todella järkyttävä. Aivan järkkyä kuraa nimittäin. 

Epäloogisuuksia vilisee ja näytteleminen on tönkköä, enkä jaksa uskoa, että pelastajat ovat jatkuvasti junttivitsejä laukovia sovinistisia öyhöttäjiä, jotka pitävät itseään jumalien lahjana maailman naisille.

Epäloogisuuksia Becissäkin. Tykkään tästä sarjasta, mutta puuttuuko siitä musta. Kai se epäkohta korjaantuu jatkossa🤨😂😄

Vierailija
22/24 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka10 on ok. Mutta Sekunnit on kökkö, kerronta teennäistä ja turhan viipyilevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin tästä sarjasta tosi paljon, mutta tietty jos asennoituu katsomaan jotain tositv dokkaria eikä draamasarjaa niin pettyykin. Kaikesta aina pitää valittaa :D mutta itse tykkään sykkeestäkin tosi paljon juuri siksi, että on sopivassa suhteessa henkilöhahmojen draamoja ja potilaskertomuksia. 

Toivottavasti tästä tulee pian uusi kausi

Vierailija
24/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vasta nyt katsoa sarjaa suurin odotuksin ja petyin. Luulin, että kun on näin näyttävästi tehty sarja, olisi panostettu sen realistisuuteen. Esim. ekan jakson autokolari: uhrin reisivaltimot on auki eikä kukaan yritä niitä tukkia vaan aloitetaan paineluelvytys..? Lisäksi kliseisiä hahmoja ja juonenkäänteitä. Harmi, odotin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme