Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkeputken poisto oli palkansaajille pahempi leikkaus kuin hallitusohjelma yhteensä

Vierailija
17.06.2023 |

Ihme vouhkaamista jostakin saikuttajien karenssipäivästä ja tarkemmin nimeämättömästä irtisanomisen helpottamisesta. Ainakin minusta Marinin hallituksen eläkeputken poisto oli palkansaajille kovempi kolaus kuin hallitusohjelman kaikki työsuhdeleikkaukset yhteensä. Kaikki me vanhenemme ja tulemme aikanamme kärsimään tuosta putken lopettamisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni orpo katse lapsen eksyneen

leikkauksen jäljet vihloo rintaa

Käy hallitus päälle lailla pommikonelaivueen

Ja Orpo kun en koskaan kysy ihmishengen hintaa.

Vierailija
2/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri on vihjannut että voisi harkita työkyvyttömyyseläkettä mikäki en tule kuntoon. Nyt olen kuntoutustuella marraskuun loppuun. Tässä on saanut rampata lääkärillä jo pari vuotta kertomassa yhä uudestaan etten ole kunnossa. Olen tehnyt kaiken mitä on käsketty ja lisännyt liikuntaa sekä pudottanut painoa, sen puoleen ei ole tullut epäilyksiä motivaation puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin vielä eläkeputkeen, kaksi vuotta olen ollut ja yli puolivälissä eläkeikään. Töihin en enää edes odottanut pääseväni.

Vierailija
4/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koko eläkejärjestelmä ole lakkautettu, kun minä lähestyn eläkeikää.

Vierailija
5/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se edes tarkoittaa?

Vierailija
6/6 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsin vielä eläkeputkeen, kaksi vuotta olen ollut ja yli puolivälissä eläkeikään. Töihin en enää edes odottanut pääseväni.[/quote

Etkö joudu tekemään niitä neljää työhakemusta kuukaudessa ?