Parhaat hetkesi AV:lla
Usein näkee tällä palstalla juttua, jossa viitataan AV:n lukijoihin luusereina, joilla ei ole netin ulkopuolista elämää. Veikkaan, että useimmilla meistä on ihan hyvä elämä myös palstan ulkopuolella. AV:lla voi käydä kurkkaamaassa ja kommentoimassa vaikka joka päivä, ja silti siihen päivään mahtuu paljon muutakin palstan ulkopuolistakin aktiviteettia. Itse olen työssäkäyvä aktiivista elämää elävä aikuinen nainen, joka käy täällä rentoutumassa etätyöpäivän tauoilla ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Kerronpa teille omista hyvistä hetkistäni tällä palstalla: Esim. eilen illalla vietin ensin aikaa hyvän ystäväni kanssa asuinkaupunkini rannoilla samoillen ja jätskiä syöden. Myöhään illalla menin vielä yhteissaunaan, joka oli täynnä minulle mieluisia ihmisiä. Siellä yhdessä fiilisteltiin kesää ja saunomisen lomassa pulahdettiin luonnonveteen uimaan. Lähempänä keskiyötä saavuin kotiin ja päätin vielä kurkata AV:lta pari seuraamaani ketjua, josko niihin olisi tullut uusia viestejä. Pari kiinnostavaa viestiä olikin tullut ja lisäksi muutama uusi, mielenkiintoinen aloitus. Niitä fiilistellen siirryin omaan sänkyyn ja nukkumaan.
Olen myös muutaman kerran vuodessa laittanut tänne jonkun ihmissuhteisiin liittyvän kysymyksen, ja saanut erittäin hyviä vastauksia, jotka ovat auttaneet mua laajentamaan ymmärrystäni ja näkemään asiat uudesta näkökulmasta. Näin ollen AV on auttanut mua eteenpäin ihmissuhdeasioissa netin ulkopuolella! Tämä siis todistaa vääräksi väitteen, jonka mukaan nettiin tullaan pakoilemaan ihmissuhteita. Minä olen nimenomaan saanut täältä jeesiä ihmissuhteiden hoitoon!
Kysyisinkin milloin tämä palsta on tuonut sinulle erityistä iloa? Onko se ollut konkreettinen apu johonkin käsillä olleeseen ongelmaan, saamasi tuki esittämääsi näkökulmaan vai jonkin muu? Kerro!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Perustelluilla, kenties jopa tiedepohjaisilla argumenteilla sivallus on minustakin tosi tyydyttävää. Yleensä käytän tätä taktiikka fundamentalistikristittyjen, vegaanien tai persujen ketjuissa.
Ap
Uskikset kannattaa vahvasti tieteen kieltämistä. Se on ihan feik neews.
Vierailija kirjoitti:
Perustelluilla, kenties jopa tiedepohjaisilla argumenteilla sivallus on minustakin tosi tyydyttävää. Yleensä käytän tätä taktiikka fundamentalistikristittyjen, vegaanien tai persujen ketjuissa.
Ap
Ikävä kuulla, että oikein fiilistelet näillä "sivalluksillasi".
- Kristitty -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
- Kristitty -
Sanallinen sivallus on näin sivusta katsottuna pientä siihen mitä uskovaiset on aikojen saatossa tehneet. Aika ikäviä asioita. Pakanoita sivallettiin siellä sun täällä että oppivat uskomaan. Miekalla kun sivaltaa niin aika äkkiä menee oppi perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
- Kristitty -
Jos joku on niin hölmö ettei esittelee kehäpäätelmiä totuuksina ja toistaa papukaijana mitä pappi on seurakunnassa kertonut, niin tottamooses nautin, kun saan ravisteltua ko. lapsenmielisen papukaijan maailmankuvaa.
Ap
TIlannekomikka rules. Nautin kun saan muut nauramaan ja nautin muiden hauskoista jutuista.
Ap