Parhaat hetkesi AV:lla
Usein näkee tällä palstalla juttua, jossa viitataan AV:n lukijoihin luusereina, joilla ei ole netin ulkopuolista elämää. Veikkaan, että useimmilla meistä on ihan hyvä elämä myös palstan ulkopuolella. AV:lla voi käydä kurkkaamaassa ja kommentoimassa vaikka joka päivä, ja silti siihen päivään mahtuu paljon muutakin palstan ulkopuolistakin aktiviteettia. Itse olen työssäkäyvä aktiivista elämää elävä aikuinen nainen, joka käy täällä rentoutumassa etätyöpäivän tauoilla ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Kerronpa teille omista hyvistä hetkistäni tällä palstalla: Esim. eilen illalla vietin ensin aikaa hyvän ystäväni kanssa asuinkaupunkini rannoilla samoillen ja jätskiä syöden. Myöhään illalla menin vielä yhteissaunaan, joka oli täynnä minulle mieluisia ihmisiä. Siellä yhdessä fiilisteltiin kesää ja saunomisen lomassa pulahdettiin luonnonveteen uimaan. Lähempänä keskiyötä saavuin kotiin ja päätin vielä kurkata AV:lta pari seuraamaani ketjua, josko niihin olisi tullut uusia viestejä. Pari kiinnostavaa viestiä olikin tullut ja lisäksi muutama uusi, mielenkiintoinen aloitus. Niitä fiilistellen siirryin omaan sänkyyn ja nukkumaan.
Olen myös muutaman kerran vuodessa laittanut tänne jonkun ihmissuhteisiin liittyvän kysymyksen, ja saanut erittäin hyviä vastauksia, jotka ovat auttaneet mua laajentamaan ymmärrystäni ja näkemään asiat uudesta näkökulmasta. Näin ollen AV on auttanut mua eteenpäin ihmissuhdeasioissa netin ulkopuolella! Tämä siis todistaa vääräksi väitteen, jonka mukaan nettiin tullaan pakoilemaan ihmissuhteita. Minä olen nimenomaan saanut täältä jeesiä ihmissuhteiden hoitoon!
Kysyisinkin milloin tämä palsta on tuonut sinulle erityistä iloa? Onko se ollut konkreettinen apu johonkin käsillä olleeseen ongelmaan, saamasi tuki esittämääsi näkökulmaan vai jonkin muu? Kerro!
Kommentit (27)
Mä roikun AVlla, koska Orpo pitää huolen, ettei oo varaa harrastaa mitään muuta. Kohta kokoomus varmaan muuttaa AVnkin maksulliseksi.
Mulle tää palsta on ikkuna muiden ihmisten elämään. Kavereita ei paljon ole, joten täältä näen mitä muut ihmiset ajattelevat ja touhuuvat.
AV on parempaa kuin seksi. Eikä tarvii pelätä tauteja.
Minäkin palstailen päivittän, mutta nykyisin ärsyttää kun puolet aloituksista poistuu. Vaikka aihe olis ihan neutraali, joku silti ottaa herneen nenään, ilmiantaa ja sitten ketju poistuu. Modella vois olla vähän omatkin aivot pelissä, eikä vaan poistaa kaikkea mitä ilmiannetaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä roikun AVlla, koska Orpo pitää huolen, ettei oo varaa harrastaa mitään muuta. Kohta kokoomus varmaan muuttaa AVnkin maksulliseksi.
Orpo laskuttaa euron per sana. Kannattaa miettiä kuinka pitkiä viestejä kirjoittaa. Ja suosia yhdyssanoja. :-D
Sain hyviä vinkkejä maalämpöpumpun käytön optimointiin! Ja tiedon maalämpöfoorumin olemassaolosta. Kiitos sinulle joka kirjoitit pitkähkön asiallisen kommentin aiheesta viime syksynä!
Av on paras keskustelupalsta. Pysyy ees jotenkin aisoissa toisin kuin ylilaudalla ym.
Joku oli linkanut Bond ketjuun viestit Ralph Fiennesin Suomi reissuuista. Pakko sanoa että olivat hauskimpia juttuja mitä olen av:ltä lukenut:D
Vierailija kirjoitti:
Joku oli linkanut Bond ketjuun viestit Ralph Fiennesin Suomi reissuuista. Pakko sanoa että olivat hauskimpia juttuja mitä olen av:ltä lukenut:D
Joo, täällä on joitain hupiveikkoja ja ketjuja, joille saa nauraa katketakseen. Yksi suosikeistani on vihreänkuulan puolittajan uralla oleva Fazerin kausityöntekijä. Hulvaton aloitus ja hulvattomia kommentteja! :-D
Ap
Mulla on just nyt hyvä hetki AV:lla. Kupissa kahvia ja alla hyvin nukuttu yö. Mites teillä?
Täällä peruspäivä AVlla. Trollaan ja peukutan.
Täällä kaikki perheenäidit viettää aikaa pakoillen todellisuutta lasten kanssa. Lapsilla padletissä Ryhmähaun koko tuotanto.
Onhan se ihan parasta kun argumenteilla nöyryyttää väärässä olevan. Toinen on huumorikeskustelut. Täällä on joskus ollut tosi hyvää lääppää leivämuruista, vessanpöntöistä aivan mistä lie aiheista. Harmi kun se huumori on mennyt niin vähiin.
Tää on välillä hyvää viihdettä. Varsinkin, kun paskat provot, pissa- kakkajutut ja läskien haukkuminen naurattaa niin pirusti.
Yksittäiset hetket palstalla eivät ole olleet mitenkään ihmeellisiä, mutta pitkässä juoksussa parasta on ollut oppia ymmärtämään ihmisluonnetta sellaisena kuin se on todellisuudessa ja ilman kasvitusten kohtaamiseen yleensä liittyvää vieraskoreutta. Eli oppia ymmärtämään se, kuinka väärin ihminen tekee itselleen, jos jättää oman henkisen hyvinvointinsa vähimmässäkään määrin riippuvaksi muiden hyväntahtoisuudesta.
Silloin kun henkilö, josta kirjoitin on saapunut kommentoimaan ketjuani ;b Silloin nautin.
Vierailija
</p>
<p>Orpo laskuttaa euron per sana. Kannattaa miettiä kuinka pitkiä viestejä kirjoittaa. Ja suosia yhdyssanoja. :-D[/quote kirjoitti:Ei rölli malttanut pysyä poissa aiheestaan edes yhtä päivää;)
taitaa vitututtaa huono pietarin palkka oikein kypällä.
Niin. Hyviä ja hauskoja ketjua on ollut välillä. Täällä käy tosi fiksujakin ihmisiä.
Mutta aina sitten lopulta tulee joku, jolal ei ole kaikki hyvin ja pitää toistenkin hauskuus pilata.
Heh, tajusin juuri, että kerroin palstailevani etätyöpäivän tauoilla ja iltaisin. Nyt on vapaapäivä ja täällä taas. Eli joo, joskus tulee myös vapaalla roikuttua täällä, jos on vaikka töistä väsynyt ja haluaa vaan ottaa iisisti. :)
Ap